مسئول معاونت عملیات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت:
مسئول معاونت عملیات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: رزمایش پدافند غیرعامل زیستی با مشارکت استانهای خراسان جنوبی و کرمان در زاهدان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۳۷۱۳۰
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴

حسین پودینه مسئول معاونت عملیات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با بیان این مطلب به خبرنگار بسیج گفت: جلسه برگزاری پدافند غیر عامل زیستی در آینده نزدیک برگزار می شود.

 وی با بیان اینکه مقاوم سازی استان در برابر مسائل ژنتیکی هدف از برگزاری رزمایش پدافند غیرعامل در زاهدان است، افزود: با توجه به هم مرز بودن استان با دو کشور افغانستان و پاکستان و ورود دامهای قاچاق به همین منظور رزمایش پدافند غیر عامل در راستای پدافند غیر عامل زیستی با محوریت استان و با مشارکت خراسان جنوبی، کرمان و هرمزگان اواسط اسفندماه سال جاری در زاهدان برگزار می شود.

 مسئول معاونت عملیات سپاه سلمان استان با بیان اینکه با توجه به تناقضی که بین اهداف ما و روش استکبار جهانی وجود دارد طبیعی است که روز به روز شاهد تهدیدات نرم در کشور باشیم، اضافه‌کرد: پدافند غیرعامل در حقیقت یک نوع دفاع غیر مسلحانه جهت خنثی سازی تهدید دشمنان با کمترین خسارات است و به همین منظور نسبت به پدافند عامل از پیچیدگی و گستردگی خاصی به جهت برخورداری از تعدد عوامل دخیل و گسترش آن برخوردار است.

 پودینه از شش مأموریت اصلی تعریف شده در پدافند غیرعامل به نام‌های استتار، اختفاء، پوشش، فریب،تفرقه و پراکندگی، مقاوم‌سازی و استحکامات، اعلام خطر، تحرک و حفظ اطلاعات نام برد و گفت: خوشبختانه با منابع خوبی که در اختیار داریم فعالیت‌های خوبی در این حوزه انجام شده است و توقع ما این است که دوستان مطالعات عمیق و دقیق تری در این موضوعات داشته باشند.

ارسال نظرات