معاون اجرایی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: طبق پیش بینی های صورت گرفته پلی کلینیکی با ظرفیت 33 تخت خواب در وسعتی به ابعاد 10 هزار متر مربع در استان البرز تا 2 سال آینده تاسیس خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۳۷۰۷۳
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲
پلی کلینیک 33 تخت خوابی در استان البرز راه اندازی می شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ پاسدار عباس نمکی معاون اجرایی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان در همایش امداد، بهداشت و درمان که صبح امروز در سالن شهدای سپاه برگزار شد به اهمیت ارتقا سطح بهداشت و درمان خانواده های سپاهی اشاره کرد و اظهار داشت: این مهم با طرح برنامه های مناسب فرهنگی محقق می گردد.

وی بابیان این مطلب که در حال حاضر خانواده های سپاهی در هتل استیجاری واقع در مشهد مقدس پذیرش می شوند، افزود: تا پایان خرداد 95 هتلی که متعلق به سپاه استان البرز می باشد راه اندازی خواهد شد.

معاون اجرایی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان راه اندازی رستوران ویژه خانواده های سپاه را از دیگر برنامه هایی عنوان کرد که در سال 95 محقق خواهد شد.


وی گفت: طبق پیش بینی های صورت گرفته پلی کلینیکی با ظرفیت 33 تخت خواب در وسعتی به ابعاد 10 هزار متر مربع در استان البرز تا 2 سال آینده تاسیس خواهد شد.

گفتنی است؛ بیمارستان صحرایی توسط سپاه امام حسن مجتبی(ع) در شهرستان فردیس تا پایان امسال راه اندازی خواهد شد که تمامی خدماتی که ارائه می شود به صورت رایگان می باشد.
ارسال نظرات