عبداللهی با عنوان اینکه حفظ رابطه سیاسی با کشورهای منطقه یک اصل برای جمهوری اسلامی است اما برادر خواندن آل سعود هم عدول از روحیه انقلابی گری است یادآور شد: امیدواریم دولت در سیاست های خود در قبال عربستان قاطعیت بیشتری به خرج دهد.
کد خبر: ۸۶۳۶۹۶۱
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۲
عبداللهی کارشناس مسایل سیاسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با انتقاد از سخنان اخیر وزیر امور خارجه مبنی بر برادر خواندن آل سعود گفت: سیاست اصلی جمهوری اسلامی گسترش و بسط صلح و ثبات در منطقه است و از همین رو با دوستان از باب دوستی و با دشمنان از باب دشمنی روبه رو می شود.

وی با اشاره به اینکه دوستی کردن با دولتی که منطقه خاورمیانه را به دلیل سیاست های غلط خود به آتش کشیده است و منطق و عقلانیت را کنار گذاشته است هیچ ثمره ای ندارد، یادآور شد: عربستان امروز زنان و کودکان بی گناه در عراق، یمن و سوریه را به کشتن می دهد و باید این سیاست غلط مهار شود.

عبداللهی با عنوان اینکه حفظ رابطه سیاسی با کشورهای منطقه یک اصل برای جمهوری اسلامی است اما برادر خواندن آل سعود هم عدول از روحیه انقلابی گری است یادآور شد: امیدواریم دولت در سیاست های خود در قبال عربستان قاطعیت بیشتری به خرج دهد
ارسال نظرات