همزمان با ایام الله دهه فجر صورت گرفت

افتتاح بیش از 72 پروژه عمرانی در شهرستان تفت+تصاویر

به مناسبت ایام ا... دهه مبارک فجر، با حضور استاندار یزد و هیات همراه به طور همزمان، بیش از 72 پروژه با اعتباری بالغ بر 580 میلیارد ریال در شهرستان تفت به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۶۳۶۹۵۱
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از تفت: «سید محمد میرمحمدی» در بدو ورود به شهر تفت مورد استقبال امام جمعه و فرماندار تفت و جمعی از مدیران و مسئولان محلی قرار گرفت. استاندار یزد با حضور در گلزار شهدای مرکزی تفت به مقام شامخ شهدای والامقام ادای احترام کرد.

پروژه CNG شهر تفت، اولین طرحی بود که با حضور استاندار، امام جمعه و فرماندار تفت، مدیرکل حوزه استاندار و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی به بهره برداری رسید. این پروژه با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال احداث و آماده خدمت رسانی به شهروندان شده است.

میرمحمدی سپس با حضور در شهرک صنعتی 2 تفت، کارخانه بافندگی ابریشمی را به طور رسمی افتتاح کرد.

افتتاح پروژه های آبیاری تحت فشار عباس آباد(علی آباد)، گازرسانی به شهر نیر، بنادکوک، کهدوئیه و گاریزات و همچنین بهره برداری رسمی از مجموعه گردشگری باغ رستوران کوه سنگی سانیج از مهم ترین پروژه هایی است که با حضور استاندار یزد در این سفر افتتاح خواهد شد.

یادآور می شود در ایام ا... فجر انقلاب اسلامی ، بیش از 72 پروژه با اعتباری حدود 580 میلیارد ریال در شهرستان تفت به بهره برداری می رسد. این پروژه ها بیشتر در بخش های گازرسانی، ورزش و جوانان، برق، راه و شهرسازی، میراث فرهنگی، شهرداریها، دهیاریها، مخابرات و جهادکشاورزی است.


ارسال نظرات