به مناسبت دهه فجر:

برگزاری نشست بصیرتی در روستای کریم آباد شهرستان مهریز

همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر به همت پایگاه مقاومت بسیج شهدای کریم آباد نشست بصیرتی با سخنرانی فرمانده حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء(ص)مهریز با موضوع انقلاب, استکبارستیزی و انتخابات در محل مسجد حضرت رسول(ص) روستای کریم آباد برگزار گردید.
کد خبر: ۸۶۳۶۹۴۹
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز: همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر با شعار انقلاب اسلامی, الهام بخشی, حمایت از جبهه مقاومت و مبارزه با تروریسم بین المللی, به همت پایگاه مقاومت بسیج شهدای کریم آباد نشست بصیرتی با سخنرانی فرمانده حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء(ص)مهریز با موضوع انقلاب, استکبارستیزی و انتخابات در محل مسجد حضرت رسول(ص) روستای کریم آباد برگزار گردید.

در این نشست شاکر به تبیین وقایع قبل از انقلاب پرداخت و افزود: شکل گیری انقلاب از اعتراض حضرت امام(ره) به انجمن های ایالتی و ولایتی و در ادامه اعتراض به کاپتولاسیون آغاز گردید.

وی به فساد های دربار شاه و اطرافیان اشاره نمود وگفت: ثروتمندترین کشور دنیا از لحاظ منابع و نفت فقیرترین مردم را داشتیم.

شاکر افزود: حضرت امام خمینی(ره) همواره آمریکار را شیطان بزرگ می دانست و می فرمودند حتی اگر در تمام آمریکا مسجد بسازند و در بالای گلدسته ها شعار الله اکبر قرار بدهند هیچ وقت شعار مرگ برآمریکا را فراموش نکنید؛ چون آمریکا شیطان بزرگ است.

فرمانده حوزه خاتم الانبیاء(ص) در ادامه به موضوع انتخابات اشاره نمود و گفت: مقام معظم رهبری انتخابات را عید ملت دانستند. انتخابات را تزریق روح و خون تازه و نفسی نو برای ملت و کشور خواندند.

شاکر گفت: ما بایستی به فهرستهایی رای دهیم که این فرستها توسط افراد متدین و دلسوز به ما معرفی می شوند.


ارسال نظرات