سربازی گامی در جهت خودسازی جوانان است

سرباز نمونه هشتمین جشنواره سرباز جوان حضرت علی‌اکبر(ع) سپاه روح‌الله گفت: سربازی گامی در جهت خودسازی و اتکای به نفس در جوانان است.
کد خبر: ۸۶۳۶۹۲۴
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸

مسعود علی‌آبادی فراهانی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی، با اشاره به کسب عناوین برتر در مسابقات مختلف اظهار داشت: پژوهشگر برتر استان در سال 87، برگزیده استانی جشنواره نوآوری و فن‌آوری، رتبه برتر کشوری در جشنواره مخترعین بسیج، حمایت سطح سه بنیاد ملی نخبگان، اندیشمند برتر بسیجی کشور در سال 88 و رتبه چهارم جشنواره خوارزمی را کسب کرده‌ام.

وی افزود: 5 اختراع ثبت شده در حوزه‌های کشاورزی، برق و الکترونیک و همچنین تصفیه آب با استفاده از تکنولوژی نانو فن‌آوری ویژه سربازان که هنوز ثبت نشده است.

سرباز نمونه هشتمین جشنواره سرباز جوان حضرت علی‌اکبر(ع) سپاه روح‌الله تصریح کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی سربازان برای كلمه توحید و استقرار حكومت اسلامی خدمت می كنند ویژگی بزرگی که همه سربازان نظام اسلامی از آن برخوردار هستند.

علی‌آبادی فراهانی با اشاره به تاثیرگذاری دوران خدمت وظیفه در ایجاد احساس مسئولیت جوانان گفت: سربازی، گامی در راستای خودسازی و اتکای به نفس جوانان بوده و این قشر از جوانان در ایجاد امنیت کشور نقش و وظیفه مهمی را ایفا می‌کنند.

وی افزود: دوران سربازی فرصت بسیار خوبی است تا جوانان در عرصه‌های مختلف به رشد و شکوفایی برسند و با اندوخته‌های خود وارد جامعه شوند و هر یک در توسعه پیشرفت کشور نقش آفرینی کنند.

سرباز نمونه هشتمین جشنواره سرباز جوان حضرت علی‌اکبر(ع) سپاه روح‌الله تصریح کرد: مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی و به خصوص در هفتم اسفندماه، انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی که برای اولین بار بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به‌صورت مشترک برگزار می‌شود در حقیقت رأی به مشروعیت نظام خواهد بود.

علی‌آبادی فراهانی خاطرنشان کرد: وظیفه شرعی ملت ایران به ویژه سربازان این است که با شجاعت و فداکاری از تمامی آرمان‌های امام راحل دفاع کنند و همانگونه که رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس برای حفظ نظام جنگیدند ما نیز تلاش کنیم، از نظر قانونی این‌که حق مردم انتخاب یک فرد اصلح از نمایندگی و فرستادن به مجلس است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار