دومین پایگاه امداد روستایی در اسکو راه اندازی شد

خبرگزاری بسیج: همزمان با دهه فجر دومین پایگاه امداد روستایی جمعیت هلال احمر اسکو در روستای سرای جزیره اسلامی به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۶۳۶۸۸۴
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، جعفر عبدالهی سرپرست جمعیت هلال احمر اسکو گفت : با توجه به اهمیت زمان طلایی در حوادث و لزوم حضور به موقع عوامل امدادی در سر صحنه به هنگام وقوع حوادث، جمعیت هلال احمر اقدام به راه اندازی تیم های امداد روستایی با کمک اهالی روستاها کرده است تا در زمان وقوع حوادث نیروهای آموزش دیده پایگاه های روستایی به سرعت وارد عمل شده و تا رسیدن نیروهای کمکی امدادرسانی لازم را انجام دهند.

پیش از آیین افتتاح این پایگاه، امدادگران و داوطلبان روستا با حضور در گلزار شهدای این روستا با شهدای والامقام تجدید میثاق کردند.


روستای سرای و منطقه جزیره اسلامی آخرین بخش از توابع اسکو و ایلخچی است که در کنار پل عوارضی دریاچه ارومیه قرار داشته و در 80کیلومتری اسکو مابین دو آذربایجان شرقی و غربی قرار دارد و همه روزه تصادفات و وقایع مختلف رانندگی در این مسیر بوقوع می پیوندد که پایگاه امداد جاده ای یادمان شهدا ی گمیچی اسکو این منطقه را پوشش می دهد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار