سردار مولایی گفت: آنچه همه برنامه‌ها و پیش‌بینی‌ها را از بین برده و ناکارآمد کرده بصیرت مبتنی بر آموزه‌های شیعی است و اگر نسل امروز درک درستی از آرمان‌های انقلاب داشته باشند دشمن ناکارآمد خواهد بود.
کد خبر: ۸۶۳۶۸۶۷
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج به نقل از روابط عمومی دادگستری استان البرز؛ سردار سید یوسف مولایی، جانشین فرمانده سپاه حضرت امام حسن مجتبی(ع)استان البرز در مراسم «یاد ایام» که به همت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان البرز همزمان با ایام پیروزی انقلاب برگزار شد. با اشاره به توطئه‌ها و دشمنی‌هایی که از ابتدای پیروزی انقلاب بر علیه خواسته‌های ملت ایران وجود داشته گفت: ریشه این دشمنی ناپایان غرب و استکبار با جمهوری اسلامی ایران در ماهیت ضداستکباری انقلاب است.

وی افزود: همانطور که امام(ره) و رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند انقلاب یک تحول درونی در جامعه بود که به معجزه ختم شد؛ این انقلاب معجزه بود چون اگر در جهت طبیعت بود چنین عنوانی برای آن به کار برده نمی‌شد.

جانشین فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به اینکه آمریکا با وقاحت تمام منافع خود را 12هزار کیلومتر دورتر از مرزهای خود و در خلیج فارس تعریف می‌کند، گفت: آمریکا برای رسیدن به منافع خود و ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران حاضر است سوریه را به ویرانه تبدیل کند و در یمن، انسان‌های بی‌گناه را به کشتن ‌دهد یا در بحرین شیعیان را سرکوب کند.

وی اقدام پاسداران مرزهای آبی کشورمان در مقابله با تجاوز سربازان آمریکایی را شجاعانه توصیف کرد و گفت: سپاه با این اقدام خود هیمنه آمریکا را شکست و نظامیان آمریکایی با دستان بسته تحقیر شدند.

سردار مولایی دشمنی‌ها با انقلاب را نتیجه ترس و نگرانی دشمنان از حرکت‌های روبه جلوی انقلاب دانست و توضیح داد: قطار انقلاب در مسیر خود در حال حرکت است، اگر غیر از این بود و قطار انقلاب از حرکت می‌ایستاد قطعا دشمنی با نظام وجود نداشت.

وی در تشریح اتفاقاتی که منجر به وخامت اوضاع برای مردم سوریه شده است توضیح داد: سوریه یکی از ارتش‌های قدرتمند جهان اسلام بود و دشمنان اسلام برای ضربه به حزب‌الله و تضعیف جبهه مقاومت با همه ابزارها در این کشور حاضر شدند تا یکی از معدود ارتش‌های باخاصیت اسلام را ناکارآمد کنند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت امام حسن مجتبی(ع)استان البرز در پایان تصریح کرد: آنچه همه برنامه‌ها و پیش‌بینی‌ها را از بین برده و ناکارآمد کرده بصیرت مبتنی بر آموزه‌های شیعی است و اگر نسل امروز درک درستی از آرمان‌های انقلاب داشته باشند دشمن ناکارآمد خواهد بود و نمی‌تواند برنامه‌های خود را مستقیم یا غیرمستقیم پیش ببرد و به جنگ نیابتی روی می‌آورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها