از سری رقابت های لیگ فوتسال استان البرز ؛
از هفته بیستم رقابت های لیگ فوتسال استان البرز تیم ستارگان آرش شهرستان نظرآباد سرانجام پس از ۱۷ بازی طعم باخت را چشید و مغلوب تکنو جهان کرج شد.
کد خبر: ۸۶۳۶۸۶۱
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ از هفته بیستم رقابت های لیگ فوتسال استان البرز تیم ستارگان آرش شهرستان نظرآباد سرانجام پس از ۱۷ بازی طعم باخت را چشید و مغلوب تکنو جهان کرج شد.

بر اساس این گزارش؛ هفته بیستم و ماقبل پایانی لیگ فوتسال استان البرز روز پنج شنبه با پنج دیدار آغاز شد که طی آن تیم از پیش قهرمان شده ستارگان آرش شهرستان نظرآباد در تقابل با تیم دوم جدولی تکنوجهان کرج با نتیجه ۴ بر ۲ شکست خورد تا پس از ۱۷ بازی متوالی سرانجام طعم تلخ باخت را بچشد. در این دیدار که سرمربی _ بازیکن جوان تیم ستارگان آرش یعنی مسعود توده زارع به بازیکنان کلیدی و تکنیکی خود استراحت داده بود و با ترکیبی از بازیکنان جوان مقابل تیم تکنوجهان قرار گرفته بود خیلی راحت بازی را به حریف خود واگذار کردند تا جوانان ستارگان آرش در این بازی محک جدی بخورند.

گفتنی است؛ اعضای کادر فنی و بازیکنان ستارگان آرش در گفتگو با خبرنگار بسیج استان البرز حسابی از مسئولان ورزش و تربیت بدنی شهرستان نظرآباد دلخور بودند و اظهار کردند: مسئولین ورزش و فوتسال شهرستان نظرآباد علی رغم عدم حمایت از تیم ستارگان آرش در طول بازی های فصل حتی یک پلاکارد و بنر تبریک در سطح شهرستان نظرآباد نصب نکردند تا به نوعی این قهرمانی با ارزش در لیگ استان البرز و صعود به لیگ دسته ۳ فوتسال کشور را تبریک گفته و مایه مباهات و امید بازیکنان و کادر فنی تیم ستارگان آرش شوند.

خبرنگار : ابراهیم باباپوری اصل

ارسال نظرات
پر بیننده ها