خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه هریس:
خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه هریس در نشست حوزه کربلای بخشایش گفت: انقلاب اسلامی یک پدیده نادر و معجره بارز خداوند بود که با رهبری الهی حضرت امام (ره) به سر منزل مقصود رسید.
کد خبر: ۸۶۳۶۸۱۶
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسین عبدالرحیمی افزود: انقلاب اسلامی با توجه به شاخصه های مهم رهبری ولایت فقیه، مردمی بودن و احیای دین و ارزش های اسلامی ثابت و استوار در مسیر اهداف والای خود شکل گرفت و در حرکت است .

وی با بیان اینکه هدف امریکا سیطره بر جهان در عرصه های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی است و تحقق این اهداف در گرو تامین هزینه های هنگفت آن و منطقه خاور میانه بهترین مکان برای تامین این هزینه هاست اظهار داشت: بر همین اساس است که تلاش کرده از راه های گوناگون همچون اقدام نظامی، منزوی کردن، تطمیع کردن و ... کشور ما را با خود همراه سازد ولی موفق نشده است.

حجت الاسلام عبدالرحیمی خاطرنشان کرد: آخرین حربه آن ها پروژه نفوذ است که به حول و قوه الهی، هدایت رهبری و بصیرت مسئولان و مردم ناکام خواهند ماند چراکه در روند اجرای این نقشه شوم، جمهوری اسلامی تمام قد در مقابل آمریکا ایستاده است.

نشست بصیرتی حوزه مقاومت کربلای بخشایش در  مسجد موسی ابن جعفر(ع) این شهر برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها