خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: جانشین سپاه مراغه در یادواره شهدای روستای تازه کند قشلاق این شهرستان گفت: ماهیت اصلی انقلاب اسلامی، استکبار ستیزی و ظلم ناپذیری است.
کد خبر: ۸۶۳۶۸۱۰
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حمید ساعدی افزود: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به عنوان شعار اصلی انقلاب شکوهمند اسلامی از پیروزی تاکنون بوده و روحیه استکبار ستیزی ملت بزرگ ایران نیز همواره وجود خواهد داشت.
وی اظهار کرد: ایمان، اعتقاد و ولایت مداری در کنار روحیه استکبار ستیزی ملت ایارن علت اصلی همه شکست های دشمنان در توطئه و فتنه افکنی علیه نظام و انقلاب اسلامی بوده است.
ساعدی گفت: تبعیت از ولایت و رهبری و اعتقاد راسخ به باورهای دینی و انقلابی عامل پیروزی و اقتدار نظام و انقلاب اسلامی است.
وی بیان کرد: اگر امروز نظام اسلامی با اقتدار و عظمت در برابر نظام سلطه و استکبار جهانی ایستاده است، همه به برکت خون شهدا و ولایت مداری ملت ایران است.
جانشین سپاه مراغه ادامه داد: گرامیداشت یاد شهدا، افتخار و درس عزت، آزادگی، سرافرازی، اقتدار، عظمت و اوج ولایتمداری برای تمامی آحاد جامعه است.
جانشین سپاه مراغه با اشاره به هجمه های فرهنگی دشمن در سال های اخیر خاطرنشان کرد: نظام سلطه با ترویج ناهنجاری های اخلاقی و فرهنگی و فساد و مواد مخدر و مشروبات الکلی در بین جوانان به دنبال تخریب باورهای دینی و اجتماعی آن ها است.
ساعدی تاکید کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات سرنوشت ساز امسال، دشمن درصدد ضربه زدن به نهادهای قانونی از طریق اهانت و تخریب آن ها و نفوذ عوامل خود در مراکز تصمیم ساز بوده و هوشیاری در این خصوص ضروری است.

ارسال نظرات