خبرهای داغ:
فرمانده سپاه میانه:

شهدا در دفاع از کشو و دین جان خود را نثار کردند

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه میانه در یادواره شهدای بخش کاغذکنان با تبریک دهه فجر، شهدا را مظهر ایثار و فداکاری برشمرد که در لبیک گویی به فرمان امام در جبهه های حق علیه باطل حاضر شدند و برای دفاع از دین و کشور خود جان خود را نثار کردند.
کد خبر: ۸۶۳۶۸۰۹
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، جعفر غیابی عاشورا و امام حسین(ع) را الگوی شهیدان خواند که در پیروی از ایشان در برابر ظلم و ستم و زیاده خواهی دشمنان ایستادند و به دنیا ثابت کردند که حتی از جان خود در برابر انقلاب و نظام و رهبری خواهند گذشت.

وی با اشاره به توطئه دشمنان در منطقه، این خباثت ها را نشانه ترس آن ها از اسلام و گسترش اسلام ناب محمدی(ص) دانست و گفت: آن ها در خیال خود با انجام اقدامات تروریستی و قتل و عام مردم بی دفاع و زنان و کودکان به هدف خود خواهند رسید که سخت در اشتباه هستند و مسلمانان با هوشیاری و تبعیت از ولایت فقیه نقشه آن ها را خنثی خواهند کرد.

غیابی با اشاره به انتخابات هفتم اسفند ماه، خواستار حضور حداکثری و انتخاب آگاهانه شد و تاکید کرد: یک نماینده اصلح باید پیرو خط امام و رهبری باشد و در برابر دشمنان از خود ضعف نشان نداده و ادامه دهنده راه شهدا باشد.

یادواره 85 شهید بخش کاغذکنان با حضور 500 نفر از بسیجیان و مردم بخش کاغذکنان در محل مسجد جامع آقکند برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها