خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه:

ولایتمداری پیام همه شهدا به امت اسلامی است

خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در دومین یادواره شهدای روستای گل تپه این شهرستان گفت: ولایتمداری پیام همه شهدا به امت اسلامی است
کد خبر: ۸۶۳۶۷۹۰
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده افزود: ولایت کلمه است که در جای جای وصیت نامه ها و پیام های شهدا خطاب به ملت و امت اسلامی بر آن تاکید شده است.
وی اظهار کرد: پشتیبانی از ولایت فقیه و رهبری به عنوان رکن اصلی نظام اسلامی، رسالتی مهم و بزرگ برای تمامی آحاد جامعه اسلامی است.
حجت الاسلام فیضی زاده ادامه داد: دشمن در فتنه های سال78 و 88 علی رغم استفاده از ابزارهای فرهنگی و رسانه ای به دلیل ولایت مداری و بصیرت مردم شکست خورد.
وی بیان کرد: جریان نفوذ با طراحی دشمن و ایادی آن با هدف رسوخ به مراکز تصمیم ساز و حساس کشور و ضربه زدن به اصل ولایت فقیه در حال اجراست.
وی ادامه داد: دشمن اکنون با تمام قدرت جنگ احزاب و رسانه ها را در آستانه انتخابات برای دلسرد کردن مردم نسبت به نظام اسلامی و ایجاد تفرقه آغاز کرده است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه گفت: توجه به منویات و خط رهبری و آگاهی و بصیرت نسبت به تحرکات نرم دشمن و ایادی آن، خنثی کننده این توطئه ها و فتنه های پیش رو است.
حجت الاسلام فیضی زاده خاطرنشان کرد: توجه به اقتصاد مقاومتی به جای واردات بی رویه که عامل تضعیف تولید و اشتغال داخلی بوده، باید مورد توجه مسئولان امر قرار گیرد.

در این یادواره از خانواده سه شهید این روستا تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها