خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: مسئول بسيج رسانه آذربایجان شرقی در همایش بصیرتی حوزه کارگری الحدید سپاه امامت تبریز حضور پرشور مردم و رهبري داهيانه رهبر فرزانه انقلاب را در همه صحنه هاي حساس تاريخ انقلاب تعيين كننده دانست.
کد خبر: ۸۶۳۶۷۸۷
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، سیدمسعود نقیب گفت: مردم قدر شناس جمهوری اسلامی ایران به خصوص مردم ولایت مدار استان و بسیجیان بلند همت با حضور پرشکوه و حماسی خود در راه پیمایی عظیم 22بهمن امسال نشان دادند هیچ مذاکره ای موجب نمی شود ملت ستم ها وظلم های استکبار جهانی و هم پیمانانشان را فراموش کنند و نشان دادند آمریکا با هر چهره ای وارد صحنه شود قابل اعتماد نیست و نخواهد بود.

وی با بیان اینکه انتخابات تجلي همدلي ملت با نظام است، خواستار شرکت حداکثری مردم و انتخاب اصلح افراد شد و افزود: مردم در این انتخابات هم نشان خواهند داد که همچنان پایبند انقلاب اسلامی، امام راحل و رهبری هستند.


ابراهيمي؛ مديرعامل گروه صنعتي تراكتورسازي ايران نیز در این همایش به نقش بصيرت در پيشبرد اهداف اقتصاد مقاومتي اشاره و بسيجيان را سنگربانان عرصه صنعت قلمداد كرد.

همايش بصيرتی حوزه کارگری الحدید سپاه امامت تبریز(گروه صنعتي تراكتورسازي ايران) در سالن همايش های شرکت تراکتور سازی ایران برگزار و در آن از منتخبین مسابقات فوتسال جام شهداي مدافع حرم و همچنين مسابقات فرهنگي تجليل شد.


ارسال نظرات