امام جمعه دیّر گفت:حضور نسل چهارم انقلاب در راهپیمایی 22 بهمن در کنار نسلی که در انقلاب نقش داشتند نشانه قدرت باز آفرینی و تربیت نیروی انقلابی این نظام است و مردم با تمام وجود خود به اهداف انقلاب عشق می ورزند.
کد خبر: ۸۶۳۶۷۰۱
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر،حجت الاسلام سید علی حسینی با بیان اینکه حضرت زینب (س) اسوه عفاف و حجاب است گفت: متأسفانه برخی افراد در جامعه  بجای تأسی به این  شخصیت بزرگوار  با الگو گیری از فرهنگ غربی ناموس خود را با حالت زننده در اجتماع حاضر می کنند.
حجت الاسلام حسینی با اشاره به ترک نشدن عبادت و شب زنده داری و نماز شب این بانوی بزرگوار افزود:در جامعه  اسلامی ما نباید اینگونه باشد که برخی در بیمارستان ها به بهانه بیماری و همچنین در شب عروسی بجا آوردن فریضه نماز به فراموشی سپرده شود.
وی اظهار داشت: نقش حضرت زینب(س) در به ثمر نشستن و تداوم نهضت حسینی انکار ناپذیر است و زنان و مادران ما با الگو گیری از ایشان همسران و فرزندان خود را به جبهه  فرستادند.
وی در خصوص مدافعان حرم عنوان کرد: دفاع از حرم حضرت زینب(س)، امنیت بخشیدن به ایران اسلامی در پرتو ایثارگری این عزیزان در سوریه و شهادت در غربت از امتیازات معنوی مدافعان حرم است.
خطیب نماز جمعه دیّر دستاورد بزرگ انقلاب را زمینه سازی برای ظهور امام زمان(عج) گفت:دلیل  دشمنی استکبار با ایران اسلامی بواسطه این است که ایران تنها منادی اسلام ناب و مدافع مسلمانان وارزش های اسلامی است.
وی با قدردانی از حضور گسترده احاد ملت در راهپیمایی 22 بهمن افزود:مردم با حضور پر شور خود وحدت و استقامتشان را به رخ بیگانگان کشیدند و نشان دادند که با وحدت دشمنان را شکست داده و با استقامت خود زیر با تهدید و زورگویی مستکبرین نخواهند رفت و به آرمان های انقلاب، امام و شهدا پایبند هستند و در مسیر ولایت ثابت قدم گام بر می دارند.
وی  خاطرنشان کرد: علی رغم القائات داخلی که بدنبال بزک کرده چهره آمریکا هستند  این ملت همچون گذشته آمریکا را دشمن درجه یک خود می داند .
امام جمعه دیّر بیان داشت:پیام  راهپیمایی 22 بهمن برای مسئولان  این است که مردم  طی 37 سال گذشته با تمام مشکلات پیش رو به این نظام و انقلاب پایبند بوده اند و اکنون مسئولان  باید به وعده های خود عمل کنند و تنها راه حل برطرف کردن مشکلات مردم توجه به توصیه های رهبری  و اقتصاد مقاومتی  است نه چشم دوختن به بیگانگان.
وی  با قدردانی از استقبال جانانه  از عاملین دستگیری تفنگداران آمریکایی در دیّر اضافه کرد: بعد از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا این اقدام پاسداران نیروی دریایی سپاه دومین ضربه کاری را بر پیکره آمریکا وارد کرد و اقتدار و هیمنه آنها را در هم شکست.
سید علی حسینی در خصوص سالروز صدور حکم تاریخی امام مبنی بر ارتداد سلمان رشدی گفت: غربی ها از یک نویسنده خود فروخته  و مزدور که به اعتقادات بیش از یک میلیارد مسلمان اهانت کرده است  حمایت می کنند آن وقت ایران را به نقض حقوق بشر و آزادی بیان متهم می کنند که این نشانه کینه دیرین استکبار علیه اسلام ناب است.
حسینی تصریح کرد:حضور نسل چهارم انقلاب در راهپیمایی 22 بهمن در کنار  نسلی که در انقلاب نقش داشتند نشانه قدرت باز آفرینی و تربیت نیروی انقلابی  این نظام است و مردم با تمام وجود خود به اهداف انقلاب عشق می ورزند.
وی با بیان اینکه باید انقلاب را زنده نگه داریم  ادامه داد: جنگ نرم دشمن در راستای تغییر ماهیت نظام و از بین بردن مؤلفه های قدرت ماست و راه جلوگیری از چنین وضعیتی حفظ و حراست از تفکر انقلابی در عمل و رفتار و جهت گیری ها و ضوابط و قوانین  توسط  مسئولان و مردم است.
حسینی گریزی به مسئله انتخابات زد و تصریح کرد: رقابت ها  باید بر اساس اخلاق و قانون باشد و تخریبی صورت نگیرد تا جامعه دچار اختلاف نگردد و مسئولین  برگزار کننده  انتخابات و هیئت های  اجرایی ونظارتی نیز بی طرفی خود حفظ کنند .
وی اضافه کرد: اجازه  استفاده از نهاد و تریبون نماز جمعه به نفع هیچ یک از نامزدهای انتخابات  را نخواهیم داد و هیچ کس به نام  ستاد نمازجمعه و در فضای نمازجمعه حق تبلیغ برای کاندیدایی را ندارد.
خطیب نماز جمعه دیّر ابراز داشت: مردم ایران در فروردین ماه سال ۵۸ به جمهوری اسلامی رأی دادند بنابراین تنها کسانی می توانند نامزد انتخابات باشند که پایبند به ارزش ها بوده و در چارچوب نظام حرکت کنند و کسانی که در فتنه ۸۸ قانون را زیر پا گذاشتند و شعار جمهوری ایرانی و نه غزه و نه لبنان و مرگ بر اصل ولایت فقیه سردادند نمی توانند نامزد انتخابات شوند.
وی با اشاره به خصومت آمریکا با ایران اسلامی اظهار داشت: دشمن با همه کسانی که معتقد به این نظام هستند دشمنی می کند و با این عنوان که ما معتدل هستیم و کاری به ما ندارند خودرا گول نزنیم و نباید تحت عناوین تندرو، کندرو و میانه رو و افراطی جامعه را دچار دو دستگی کنیم که دشمن سوء استفاده کند.

انتهای خبر./

ارسال نظرات
پر بیننده ها