خبرهای داغ:
عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: با پیگیری مجموعه مدیریت شهری مسیر ورودی اختصاصی برای زیارتگاه شهدای گمنام بوستان باراجین احداث می‌شود.
کد خبر: ۸۶۳۶۶۸۷
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حسین صلح‌جومنفرد عضو شورای اسلامی شهر قزوین، صبح امروز در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین از احداث مسیر ورودی اختصاصی برای زیارتگاه شهدای گمنام بوستان باراجین خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اهمیت و جایگاه زیارتگاه شهدای گمنام و اینکه به مکانی معنوی برای حضور اقشار مختلف جامعه و به ویژه نوجوانان و جوانان تبدیل شده است، باید بیشتر از گذشته مورد توجه متولیان امر قرار می‌گرفت.

وی تصریح کرد: مسیر ورودی با پیگیری مکرر شورای اسلامی شهر و همت شهرداری قزوین و مدیریت بوستان باراجین احداث شد تا از مشکلات موجود کاسته شود.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به دیگر امکانات و خدمات ایجاد شده در این بوستان اضافه کرد: به منظور رفاه حال زائران مرقد مطهر شهدای گمنام و به همت شهرداری نمازخانه و سرویس بهداشتی ویژه در مجاورت این زیارتگاه احداث شده است.

صلح‌جو منفرد عنوان کرد: برای سهولت دسترسی مراجعان از میدان نخبگان (مقابل دانشگاه آزاد) و مجاورت پروژه تالار شهر می‌توان با حذف باجه ورودی در ایجاد مسیری ویژه برای عبور مراجعان اقدام کرد.

این مسئول بیان کرد: در کنار مزار شهدای گمنام نیز احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان در دستور کار قرار دارد که در حال حاضر آماده کلنگ‌زنی و آغاز کار عمرانی است.

عضو پارلمان محلی مطرح کرد: امیدواریم در آینده این مجموعه‌های فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ ایثار، مقاومت و انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های دفاع مقدس نقش مؤثری داشته باشند.

صلح‌جومنفرد همچنین در ادامه با تأکید بر توسعه مراکز فرهنگی در قزوین یادآور شد: فرهنگسرای مسجد سنجیده یکی از پروژه‌های فرهنگی است که به همت سازمان عمران شهرداری و به صورت اصولی و با رعایت نکات ایمنی در بافت کمتر توسعه یافته شهر در حال ساخت است و جا دارد از متولیان مربوطه تقدیر و تشکر کنیم.

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها