امام‌جمعه موقت سبزوار گفت: راهپیمایی باشکوه 22بهمن و حضور گسترده مردم بار دیگر دشمنان کشور رو اسلام را مأیوس کرد.
کد خبر: ۸۶۳۶۶۷۰
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام صادق ابراهیمی در خطبه‌های نماز جمعه سبزوار با تشکر از حضور انقلابی مردم در راهپیمایی روز گذشته در جشن پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: شرکت آحاد ملت در این راهپیمایی نشان داد که مردم همچنان پای انقلاب و ارزش‌ها خود ایستاده‌اند.
 
وی بابیان اینکه دشمن همواره حضور مردم در راهپیمایی‌ها و انتخابات را رصد می‌کند تأکید کرد: حضور میلیونی و بانشاط مردم در عرصه‌های مختلف سبب یأس دشمن از رویارویی با نظام می‌شود.
 
وی با اشاره به غرب‌زدگی رژیم پهلوی ادامه داد: در زمان پهلوی کشور وابسته به غرب بود و امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران یکی از قدرت‌های منطقه و دنیا و محسوب می‌شویم.
 
حجت‌الاسلام ابراهیمی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مهم هفتم اسفندماه به حضور حداکثری مردم در این عرصه نیز تأکید کرد و بیان داشت: حضور در پرشور در انتخابات نیز از اتفاقاتی است که سبب بیمه شدن نظام جمهوری اسلامی ایران می‌شود.
 
امام‌ جمعه موقت سبزوار بابیان اینکه نمایندگی مجلس امانتی است که بر خون شهدا پایدار است خاطرنشان کرد: مردم در انتخاب‌های خود تعصب‌های بی‌مورد را کنار گذاشته و بدون دلیل فردی را به مجلس نفرستند.
 
وی همچنین بابیان اینکه نمایندگان و نامزدها باید دغدغه خدمت به مردم و نظام را داشته باشند تصریح کرد: کسانی را به مجلس بفرستید که به این جایگاه به‌عنوان جایگاه خدمت بنگرند.
 
حجت‌الاسلام ابراهیمی همچنین به برخی وعده‌های نمایندگان در دوران انتخابات اشاره کرد و افزود: نامزدها وعده‌هایی به مردم بدهند که توان عملی کردن را داشته باشند.
 
امام‌ جمعه موقت سبزوار همچنین به هزینه‌های تبلیغاتی نامزدها اشاره کرد و ابراز داشت: هزینه‌ها تبلیغات در این دوران اجتناب‌ناپذیر است اما باید هزینه‌هایی پاک و به‌اندازه باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها