معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان:

حضور پرشور مردم در انتخابات فاکتور جمهوریت را به منصه ظهور می رساند

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان گفت: انتخابات یکی از صحنه هایی است که حضور پرشور در آن می تواند فاکتور جمهوریت را به منصه ظهور رساند.
کد خبر: ۸۶۳۶۶۶۲
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از صومعه سراٰ؛‌سرهنگ عباس بایرامی،  ظهر امروزدر راهپیمایی این شهرستان اظهار کرد:‌ امروز مردم صومعه سرا در  سی وهفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران نسبت به سال های گذشته حضور پرشورتری در راهپیمایی این شهرستان داشته اند.

وی حضور با شکوه مردم در راهپیمایی را نشان از بصیرت، هوشیاری و هوشمندی مردم این شهرستان عنوان کرد و افزود:‌به فرمایش مقام معظم رهبری حضور مردم در صحنه های مختلف این نظام بزرگترین سرمایه این کشور محسوب می شود.

 معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه حضور مردم در عرصه های مختلف نشان از ارادت آنها نسبت به امام راحلٰ‌شهدا و مقام معظم رهبری است،‌ گفت:‌ از اهداف اصلی دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از بین بردن اتحاد و وحدت بین مسلمانان است.

بایرامی با بیان اینکه ملت نباید با اختلافات جزئی اتحادشان را بر هم زنند، تصریح کرد:‌ بنابر دست نوشته های امام راحل همه مشکلات جهان اسلام از آمریکا و اسرائیل نشات می گیرد.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) با درایت خود توانستند چهره ننگین آمریکا را به جهانیان نشان دهند، خاطرنشان کرد:‌امام 5 گام را برای اسلام مشخص کردند که گام اول پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ایران نتیجه خون پاک شهیدان و جانفشانی های ملت ایران است، اظهار کرد:‌ انقلاب اسلامی در سال 57 باتوجه به هجمه های وسیع دشمنان به پیروزی دست یافت.

سرهنگ بایرامی پاشیده شدن طاغوتٰ و جایگزینی نظام اسلامی را از دیگر گام های امام راحل دانست و افزود: حکومتی جایگزین طاغوت شد که به عنوان قالب حکومت و جمهوریت بود.

وی با اشاره به فرموده امام راحل، گفت:‌ انتخابات یکی از صحنه هایی است که حضور پرشور در آن می تواند فاکتور جمهوریت را به منصه ظهور رساند.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مردم گیلان مانند همیشه حضور پرشوری در انتخابات 7 اسفند داشته باشند، تصریح کرد‌: کاندیدا باید ساده زیست و اعتقاد به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی داشتنه باشد.

سرهنگ بایرامی خاطرنشان کرد: انتخابات یکی از صحنه هایی است که حضور پرشور مردم در آن می تواند فاکتور جمهوریت را به منصه ظهور رساند.

وی با بیان اینکه همه حرکات نظام باید بر مبنای دین مبین اسلام و ولایت باشد،‌اظهار کرد:‌ گام چهارمٰ کشورسازی اسلامی است و باید به این گام دست یابیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه استکبار از اسلامی بودن کشورها واهمه دارد، افزود: تمدن سازی اسلامی گام پنجم است.

سرهنگ بایرامی گفت:‌ ورود 57کشور دینا در حوزه گردشگری سلامت به ایران یکی ازدستاوردها نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی عمق استراتژیک ما را فراتر از مرزها عنوان وتصریح کرد: امروز شهیدان مدافعان حرم برای دفاع از حرم اهل بیت(علیه سلام) از لبه شرقی مدیترانه به ایران وارد می شوند.

 

ارسال نظرات