خبرهای داغ:
پیشکسوت هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه وظیفه ما در هفتم اسفند ماه حضور و انتخابی اصلح است، گفت: هوشیاری و آگاهی در انتخابات هفتم اسفند سبب یاس و نا امیدی دشمنان خواهدشد.
کد خبر: ۸۶۳۶۶۴۸
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، خسروی در یادواره شهدای مدافعین حرم با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و یاد امام وشهدای شهرستان با اشاره به انتخابات پیش رو اظهارداشت: در انتخابات به حزب و گروه خاصی رای ندهیم.

این پیشکسوت هشت سال دفاع مقدس با اشاره به اینکه حواسمان باشد خصوصیات نمایندگان خبرگان و مجلس شورای اسلامی ولایت مداری است، گفت: در فتنه سال 88 چادرهای بانوان را از روی سر آنها برداشتند.

وی با اشاره به اینکه نماینده مجلس و خبرگان باید ولایت مدار باشد، افزود: در زمان تبلیغات کاندیداها باید مواظب حرف های آن ها باشیم و دقت کنیم که برنامه هایشان برای مردم وجوانان چیست و آیا درباره اقتصاد مقاومتی چیزی می دانند؟

خسروی با اشاره به برگزاری مراسم اربعین حسینی افزود: شما دیدید که امسال چقدر خوب مراسم اربعین حسینی برگزار شد. ما در مراسم اربعین امسال شاهد حضور بیش از 26میلیون نفر زائر بودیم که این نشان دهنده دوست داشتن اهل بیت عصمت وطهارت است.

وی تاکید کرد: خیلی این روزها باید مواظب باشیم این دو هفته تا انتخابات دوباره با نا آٰگاهی مجلس ششم دیگری راه نیندازیم که در نامه ای رهبری را مجبور کردن تا جام زهر بنوشد.

این پیشکسوت بسیجی با بیان اینکه امروز در راهپیمایی 22 بهمن در سرایان گروهی گفتند ما کسانی را دیدیم که تا به حال در راهپیمایی ها ندیده بودیم، ادامه داد: از حضور شما در راهپیمایی 22 بهمن امسال دشمن نگران و دوستان خوشحال باشند.

خسروی با بیان اینکه بیداری اسلامی امروز در سراسر دنیا طنین انداز می شود عنوان کرد: منافقین در کشور به طور مشکوک فرزند امام را به شهادت رساندند. بنیانگذار کبیر انقلاب از سال 68 چه خون دل هایی می خورند که ما نمی بینیم .

وی متذکرشد: امام از بی عدالتی و ناحقی شاد نمی شود اگر عدالتی باشد و تبعیض قائل نشوند دل امام بیش تر شاد می شود.

این پیشکسوت بسیجی گفت: شهدای مدافع حرم که امروز درسوریه و عراق هستند این ها از روی حس انسان دوستی و حس سیاسی است که در دیگر کشورها شهید میشوند.

وی تاکید کرد: وظیفه ما در قبال جمهوری اسلامی است که 7 اسفند پای صندوق های رای بیائیم و رای سفید ندهیم بلکه فرد اصلح ولایت مدار را انتخاب نمائیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها