فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه در گفتگو با "بسیج":

دشمن درصدد استحاله خواص باسابقه و بهره گیری از ظرفیت آن‌هاست

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی سعی دارند در یک جنگ نرم و رسانه ای، خواص با سابقه نظام را استحاله و از ظرفیت و توانمندی آنها به نفع اهداف خود استفاده کنند.
کد خبر: ۸۶۳۶۶۴۶
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹
فرضعلی گرایلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار کرد: امروز دشمن تمام اعتبار و توان خود را در جنگ رسانه ای و تبلیغاتی علیه نظام بسیج کرده تا بنحوی مهندسی افکار عمومی را بدست گیرد.

وی تصریح کرد: مهندسی افکار عمومی توسط دشمن، با بهره گیری از برخی خواص باسابقه که از انقلاب منحرف شده اند، نظام و انقلاب را در عرصه های زیادی باعث چالش می کند و لذا تنها اشخاصی که می توانند با این نیرنگ عمر و عاصی دشمن مقابله کنند، عمارهایی هستند که در مسیر ولایت به روشنگری جامعه و امت اسلامی می پردازند.

گرایلی با ابراز تاسف از انحراف در برخی خواص با سابقه انقلاب، اذعان کرد: متاسفانه امروز برخی خواص بی بصیرت که زمانی دلسوز و دلداده انقلاب بودند به لحاظ مطاع دنیوی و قدرت طلبی از مسیر انقلاب منحرف شده و آب به آسیاب دشمن می ریزند و نقش موتور محرک جبهه استکبار، در داخل را ایفا می کنند.

سرهنگ گرایلی در ادامه گفتگو گریزی به وقایع پیش آمده در جنگ صفین زد و افزود: در جنگ صفین معاویه «لعنت الله علیه» با نیرنگ عمر و عاص و در یک جنگ رسانه ای و تبلیغاتی کاری کرد که مهندسی افکار عمومی را بدست گرفت و بسیاری از اصحاب امام که بصیرت لازم را نداشتند، راه خود را جدا کردند و در نهایت جنگ نهروان را علیه امام علی(ع) به راه انداختند.

وی تاکید کرد: امروز هم شرایط جنگ صفین حاکم شده و دشمن در صدد است تا با استحاله خواص با سابقه و بهره مندی از ظرفیت و عقبه سیاسی و اجتماعی آنها، ضمن نفوذ در درون ارکان نظام، انقلاب اسلامی را از مسیر حرکت متعالی خود منحرف کند.

گرایلی تنزیل اختلافات به اختلافات شخصی را نقشه جدید دشمن در جنگ رسانه ای عنوان کرد و افزود: دشمن هم همان نقشه جنگ صفین را عملی کرده و در صدد است تا اختلافات را شخصی جلوه دهد، در حالیکه اینگونه نیست و برخی بریدگان از انقلاب، آرمانهای امام (ره) و شهدا را زیر پا گذاشته و در مسیر دشمن حرکت می کنند.

وی ادامه داد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۷ اسفند تیر خلاص بر پیکره جبهه استکبار برای مقبولیت نظام است که ملت با بصیر ایران اسلامی می تواند با انتخابی حساب شده و اصلح شخصی را به مجلس خبرگان و شورای اسلامی بفسرتند که دشمن امیدی به او نداشته باشد.

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه با اشاره به اصرار دشمن در اهتمام ورزیدن به انتخابات ایران، اشاره کرد و بیان داشت: آمریکائی ها امید دارند تا مجلسی به مانند مجلس ششم در کشور شکل بگیرد که علاوه بر زیر پا گذاشتن ارزشهای اسلامی و انقلابی، سیاستمداران آمریکا را در همه عرصه ها راضی نگه دارند و این همان نفوذ شبکه ای خطرناک است که بارها مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفته است.

وی گفت: انتخاب صحیح مردم به اشخاص و یا لیست های انتخاباتی مورد تائید متدینین مهمترین عامل در شکل گیری مجلسی انقلابی و استکبار ستیز است که می توانند تمام توطئه های دشمن را خنثی کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها