خبرهای داغ:
جانشین سازمان بسیج اساتید قم گفت: وظیفه همه ما و بویژه معلمین است تا با پیروی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب به وظیفه خودمان عمل و با ایستادگی در مقابل تفکر ضد انقلابی، نسل امروز را نیز آگاه کنیم.
کد خبر: ۸۶۳۶۶۲۷
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام علیزاده جانشین بسیج اساتید قم در جمع مردم و در یادواره 31شهید فرهنگی و دانش آموز سرایان با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب و با تاکید بر درس گرفتن از رفتار و اخلاق شهدا اظهارداشت: شهدا به عهدی که با خداوند متعال بستند عمل کردند و امروز نوبت ما است تا با ادامه راه شهدا اسلام ناب وانقلاب اسلامی را یاری کنیم.

وی افزود: ما نمی توانیم خون شهدا را پایمال کنیم. امروز نقش ما مردم این است که در راه ولی امر باشیم و نقشه های دشمن را که بسیار حساب شده و دقیق می خواهند ما امام و آرمانهای امام را کنار بگذاریم نقش بر آب کنیم و باعث یاس و نامیدی آنان شویم.

حجت الاسلام علیزاده با تاکید بر اینکه دانش آموزان و نسل جدید به راهنمایی ما نیاز دارند گفت: کافی است تا نسل امروز با ارزشها و آرمانهای انقلاب آشنا نشوند در این صورت باید منتظر فاصله گرفتن نسل امروز و نسلهای آینده از انقلاب باشیم.

جانشین بسیج اساتید قم خطاب به معلمان تاکید کرد: وظیفه همه ما و بویژه معلمین است تا با پیروی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب به وظیفه مان عمل کنیم و با ایستادگی در مقابل تفکر ضد انقلابی نسل امروز را نیز آگاه کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها