امام جمعه سنندج ضمن قدردانی از حضور باشکوه مردم کردستان در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار کرد: حضور گسترده مردم بار دیگر دشمنان این نظام و انقلاب را ناکام گذاشت.
کد خبر: ۸۶۳۶۶۱۰
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ماموستا عبدالرحمن خدایی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج، ضمن قدردانی از حضور باشکوه مردم کردستان در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، بار دیگر دشمنان این نظام و انقلاب را ناکام گذاشت.

وی افزود: مردم با حضور پرشور خود، بار دیگر با آرمان‌های امام راحل تجدید پیمان و از ارزش‌های این انقلاب دفاع کردند.

امام جمعه سنندج در ادامه بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات‌های پیش رو تاکید کرد و اظهار داشت: مردم باید با بصیرت و آگاهی ضمن حضور و مشارکت بالا در انتخابات فرد اصلح و شایسته را انتخاب کنند.

خدایی افزود: خروش مردم در راهپیمایی دیروز در سراسر کشور اقتدار و قدرت نهایی ملت و نظام جمهوری اسلامی را بار دیگر به جهانیان نشان دادند.

وی خاطر نشان کرد: ملت ایران با گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب با مشارکت در راهپیمایی 22 بهمن در واقع به دشمنان و دوستان نظام نشان دادند که شکرگزار استمرار و بقای نظام جمهوری اسلامی و مردم‌سالاری در ایران هستند.

ماموستا خدایی در ادامه سخنان خود به انتخابات هفتم اسفندماه اشاره و بیان کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری دو انتخابات مهمی هستند که وظیفه شرعی همه ماست در آنها شرکت کنیم.

وی با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات زمینه انتخاب اصلح را فراهم می‌کند، افزود: تکلیف قانونی همه ماست در این امر مهم سهیم باشیم، زیرا بخش زیادی از آینده تصمیمات کشور به نتیجه این انتخابات بستگی دارد.

امام جمعه سنندج ضمن تاکید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو، خاطرنشان کرد: کردستانی‌ها همیشه در انتخابات مشارکت بالایی داشته‌اند و این بار نیز قطعا با حضور حماسی خود، برگ زرین دیگری را از تاریخ دوباره به نام خود ثبت خواهند کرد.

وی در ادامه از امانت و امانت‌داری به عنوان یکی از تاکیدات مهم دین اسلام نام برد و گفت: دین اسلام امانت بزرگی است که خداوند در اختیار مسلمانان قرار داده که باید با ترویج و گسترش آن، از این امانت پاسداری کنند.

ارسال نظرات