مدیر کانون بسیج مداحان و هیئات مذهبی نیشابور:

همایش "نهضت روشنگری و مقابله با نفوذ دشمن" ویژه مداحان شهرستان نیشابور برگزار شد

مدیر کانون بسیج مداحان و هیئات مذهبی نیشابور بیان داشت: همایش "نهضت روشنگری و مقابله با نفوذ دشمن" ویژه مداحان شهرستان نیشابور برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۶۵۵۵
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸
                                                      
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حسین الهی مقدم  بیان داشت: تعدادی از مداحان بسیجی شهرستان نیشابور در همایش نهضت روشنگری و مقابله با نفوذ دشمن ضمن آشنایی با نهضت روشنگری و اصول گفتمان انقلاب اسلامی، به موضوعاتی همچون انقلاب اسلامی، دشمن شناسی، استکبار ستیزی و مقابله با نفوذ دشمن را فرا گرفته و به بررسی راهبردی ایدئولوژی نفوذ و مقایسه اشتباهات خواص عصر ما با عصر نبوی و علوی پرداختند.

وی خاطر نشان کرد: در این همایش آموزشی یک روزه حاج احمد واعظی رئیس شورای قشر سازمان بسیج مداحان خراسان رضوی بر بصیرت افزایی مداحان و مدیران هیئات مذهبی تأکید نموده و ضمن اشاره به الهام بخشی انقلاب اسلامی ایران و حمایت از جبهه مقاومت، خواستار حضور حداکثری مردم در انتخابات هفتم اسفند ماه 94 شد.
                                                                                                         
وی در خصوص نفوذ جریانی خاطر نشان کرد: عده‌ای می‌خواهند به مردم القا کنند که پیشرفت علمی و اقتصادی کشور در گرو برقراری رابطه با آمریکاست و اگر رابطه‌ها خوب شود مشکلات حل خواهد شد، این سخن دروغ است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها