بسیج دانش آموزی شاهرود در بیانیه از حضور پرشور و با بصیرت ملت ایران به ویژه نوجوانان و جوانان ایرانی اسلامی تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۸۶۳۶۵۳۰
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، بسیج دانش آموزی حوزه ایمان با صدور بیانیه ای از حضور پرشور و با بصیرت ملت ایران و به ویژه نوجوانان و جوانان این کشور تقدیر و تشکر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

(اِن تَنصُرالله یَنصُر کُم وَ یُثَبت َاقدامَکُم)

حضور مقتدرانه و پرشکوه آحاد مردم شریف و ولایت مدار ایران اسلامی به خصوص نوجوانان و جوانان انقلابی و با بصیرت در راهپیمایی غرور آفرین و عزت بخش یوم الله 22بهمن ماه، بار دیگر نشان داد که این امت آزادی خواه و استقلال طلب و جوانان و نوجوانان با بصیرت و بااراده همواره با ایستادگی و مقاومت سلحشورانه خویش تا پای جان به آرمان‌ها و فضایل ناب انقلاب اسلامی پایبند بوده و نه تنها گذشته ایام موجب شکاف میان نسل‌های مختلف می‌گردد بلکه ارزش‌های والای ولایت، روح و جان گذشتگان و آیندگان را مسخّر افکار آسمانی پیر و مراد جماران و سید خراسان نموده است.

این شکوه حضور که پر خروش تر از سنوات قبل بود اثبات نمود که این ملت آزاد بوده و این آمریکای مستکبر است که دستانش بسته است. این شیطان بزرگ است که با ضربه متقابل ملت ایران، در منجلاب گیر کرده و به اضمحلال نهایی اش و تحقق شعار پر شور «مرگ بر آمریکا» نزدیک نزدیک شده است.

در پایان، ضمن ادای شکر و سپاس الهی به پاس حیات مان در سرزمین مقدس اسلامی ایران و به پاس نعمت بی بدیل ولایت و رهبری دانشمندی حکیم و فرزانه بر خود می‌بالیم و از یکایک امت شهیدپرور و مردم خداجوی ایران اسلامی به ویژه نوجوانان و جوانان که بار دیگر با حفظ وحدت ملی و انسجام اسلامی خویش امید و بهجت قلبی را در اذهان و افکار آزاد اندیشان عالم به ویژه ملت های به پا خواسته در بیداری اسلامی تقویت نموده و موجب یأس و نومیدی قلوب کَریه نظام سلطه گردیدند تشکر و قدردانی نموده و دست به دعا بر می داریم که "اللهم عجل لولیک الفرج".

ارسال نظرات
پر بیننده ها