خبرهای داغ:
معاون عقیدتی سیاسی سپاه استان قزوین:

فراخوان مقاله نویسی پیرامون اندیشه شهید مطهری

معاون عقیدتی سیاسی سپاه استان قزوین از فراخوان مسابقه مقاله نویسی پیرامون اندیشه شهید مطهری خبر داد.
کد خبر: ۸۶۳۶۵۱۶
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵

محمد بهرامی معاون عقیدتی سیاسی سپاه حضرت صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، از فراخان مقاله نویسی پیرامون عقاید و اندیشه های شهید مطهری خبر داد.

بهرامی بیان  کرد: فراخوان مسابقه مقاله نیسی پیرامون اندیشه های شهید مظهری در 10 موضوع شروع شده است و مهلت ارسال آثار تا تاریخ 17 فروردین ماه سال 1395 ادامه خواهد داشت.

وی با بیان این موضوع که مقاله نویسان باید از سربازان و نیرو های پایور سپاه باشند اظهار کرد: تمامی عزیزان می‌توانند آثار خود را در موضوع هایی چون آثار و اندیشه های شهید مطهری، اهمیت خانواده از دیدگاه شهید مطهری، انقلاب اسلامی از دید شهید مطهری، حجاب و عفاف،مبحث ولایت و ولایت فقیه، امر به معروف و نهی از منکر، شخصیت انقلابی سیاسی شهید مطهری و... برگزار می شود.

این مسئول با یاد آوری هفته عقیدتی سیاسی تبیین کرد: همزمان با گرامی داشت یاد و خاطره شهید مطهری  معلونت عقیدتی سیاسی سپاه با داوری آثار از برگزیدگان تقدیر به عمل خواهد آورد.

بهرامی تبیین کرد: در همایشی که در هفته عقیدتی سیاسی برگزار می گردد آثار برگزیده بررسی می‌شوند و نهایتا در کتابی تدوین خواهند شد.

وی در پایان ضمن دعوت همگانی برای استقبال از این مسابقه گفت: از تمامی علاقه مندان می خواهیم تا با رعایت اصول مقاله نویسی آثار کامل خود را به دبیر خانه ارسال نمایند.

1004/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار