جانشین سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: تفکر انقلاب اسلامی ایران فراتر از مرزها رفته است و این پیشرفت دشمنان را ناراحت کرده و مراقب باشیم که دشمن هیچگاه دست از دشمنی خود با کشور ما بر نداشته است.
کد خبر: ۸۶۳۶۴۹۳
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  محمد مطهری جانشین فرماندهی سپاه ثارالله در جمع مردم شهرستان رودبار با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: این انقلاب، انقلابی است که با تلاش ۱۵ ساله امام (ره) و مردم به پیروزی رسیده است.
وی ادامه داد: در زمان رژیم پهلوی دشمن برای اینکه ما را نسبت به مسائل دینی عقب نگه دارد دو حرکت انجام داد یکی رواج بی‌بندوباری در بین افراد جامعه با باز کردن قمارخانه‌ها و پخش فیلم‌های مبتذل در سینماها که با دین و دینداری ضدیت داشت و مسئولان هم از این برنامه‌ها حمایت می‌کردند و دومین حرکت این بود که ایرانی‌ها ناتوان هستند و در علم و فناوری نمی‌توانند جامعه خودشان را هدایت کنند.
جانشین سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد:  در آن زمان هزاران مستشار آمریکایی در ایران کار می‌کردند و به جایی رسیده بودند که می‌گفتند اگر می‌خواهید حتی واگن‌های قطارهایتان را به حرکت درآورید باید آنها را به قطارهای ما وصل کنید تا پیشرفت کنید اما تلاش‌های امام (ره) پاسخ سختی به آنها داد و دستورات الهی در نظام جمهوری اسلامی جاری شد و دشمن از این پیشرفت نظام نگران است.
مطهری گفت: در زمان انقلاب بالای ۹۰ درصد مردم باسواد شدند و به برکت انقلاب تعداد دانشجوها به بیش از ۴ میلیون نفر رسیده و امروزه در تمام شهرستان‌ها دانشگاه پابرجا است و این شعار که ما می‌توانیم را به مرحله عمل رساندیم.
رزمنده هشت سال دفاع مقدس بیان داشت: در صنعت نفت در مجموعه نیروهای مسلح در تمام مسئولیت‌هایی که مستشاران در قدیم به عهده داشتند امروزه جوانان ما این مسئولیت‌ها را پس گرفتند و ما به جایی رسیدیم که توانستیم موشک و موجود زنده به فضا بفرستیم.
وی تصریح کرد: دشمنان انقلاب که روزی اینجا همه‌کاره بودند هنوز هم دست‌بردار نیستند و ما باید توجه داشته باشیم و صادقانه وارد شویم و به‌موقع اقدام کنیم تا این انقلاب ماندگارتر شود.
مطهری عنوان کرد: دشمن جنگ تحمیلی را به خاطر اینکه انقلاب را از پا در بیاورند آغاز کرد و امام خامنه‌ای فرمودند، «این تحریم‌هایی که در این چند سال رخ داده برای این بوده است که این انقلاب را از پای درآوردند.»
وی افزود: باید نعمت انقلاب را قدر بدانیم و برای ماندگاری جمهوری اسلامی همیشه در صحنه باشیم و توجه کنیم که حفظ جمهوری اسلامی از واجبات است.
جانشین سپاه ثارالله استان کرمان گفت: برای ماندگاری انقلاب اسلامی هر لحظه وظیفه ای وجود دارد و انتخابات یکی از این وظایف است در انتخابات حضور حداکثری داشته باشیم چون این مشارکت باعث ماندگاری انقلاب اسلامی خواهد شد.
مطهری خاطرنشان کرد: تفکر انقلاب اسلامی ایران فراتر از مرزها رفته است و این پیشرفت دشمنان را ناراحت کرده و مراقب باشیم که دشمن هیچگاه دست از دشمنی خود با کشور ما بر نداشته است.

ارسال نظرات