اعلام فراخوان عمومی برای پیوستن به باشگاه نویسندگان سینماانقلاب

بادعوت عمومی از اندیشمندان،فرهیختگان و نخبگان جبهه فرهنگی انقلاب، فراخوان پیوستن به باشگاه نویسندگان سینما انقلاب منتشر شد.
کد خبر: ۸۶۳۶۴۷۷
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، جنبش فکری هنری سینما انقلاب از عموم اندیشمندان فرهیختگان و نخبگان دعوت می کند تا نقد و بررسی فیلم‌های سینمایی نمایش داده شده در ایام جشنواره فجر و هم اندیشی سینماانقلاب را برای استفاده عموم و تبادل نظردراختیار این جنبش قرار دهند.

ستاد برگزاری سینما انقلاب در نظر دارد به منظور جذب استعداد ها و توانمندی های موجود در جبهه فرهنگی انقلاب اثار مربوط به حوزه سینما را دریافت کند و در اختیار عموم بگذارد.

نقد ها و مطالب برگزیده در سایت سینما انقلاب به نشانی www.cinemaenghelab.ir قابل دسترس خواهد بود.

بدین منظور راههای ارتباطی زیر برای ارتباط نویسندگان اندیشمندان وفرهیختگان و نخبگان اعلام می گردد:

همچنین به منظور اشنایی بیشتر علاقمندان به مبانی نظری جنبش فکری هنری سینماانقلاب جزوه سینما انقلاب و رسانه انقلابی نیز برای عموم علاقمندان منشر شد که عموم می توانند از ادرس cinemaenghelab.ir/img/uploads/daftarche-masael-93.pdf دریافت نمایند.

راه های ارتباطی با باشگاه نویسندگان سینماانقلاب:

ارسال از طریق رایانامه CINEMAENGHELAB@GMAIL.COM   /  ارسال از طریق شبکه تلگرام TELEGRAM.ME/CE_ADMIN

پنجمین دوره سینما انقلاب به دبیر روح‌الله رجبی تا 27 بهمن ماه ادامه خواهد داشت و بااهدای جایزه سینمایی ققنوس ونیز با اهدای جایزه انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای انقلاب سی ام بهمن درحوزه هنری ماه به کارخود پایان خواهد داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار