امام جمعه شهر نصرآباد تربت جام گفت: ملت ایران بر روی آرمان‌های انقلاب ایستادگی و تسلیم زورگویی و باج‌خواهی استکبار جهانی نمی‌شوند.
کد خبر: ۸۶۳۶۴۷۱
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام اصغر توکلی در خطبه اول نماز جمعه شهرستان نصرآباد تربت جام ، گذرگاه مرگ، خانه های بی فروغ، شکاف در صف های مؤمنین را از گلوگاه های حضور شیطان برشمرده و اظهارداشت: هر خانه ای که در آن یاد خدا و تلاوت آیاتش نباشد، بی فروغ و خاموش است .

خطیب جمعه شهر نصرآباد در خطبه دوم با بیان این که راهپیمائی۲۲ بهمن؛ پیام استقامت و وحدت را به جهان مخابره کرد افزود: ملت ایران بر روی آرمان های انقلاب ایستادگی وتسلیم زورگویی و باج‌خواهی استکبار جهانی نمی‌شوند.

وی در بخشی از سخنان خود با تبریک روز پرستار اظهارداشت: حضرت زینب (س)، عظمت حضور یک زن را در یکى از مهمترین مسائل تاریخ نشان میدهد و براى همه‌ى مردان بزرگ عالم و زنان بزرگ عالم الگوست.

حجه الاسلام توکلی ولایت پذیری، ولایت مداری وایمان را از ویژگی های مهم جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی برشمرد وتأکید کرد: دشمن با ابزار جنگ نرم و با هدف تغییر رفتار وتغییر نظام در قالب نفوذ به میدان آمده و می خواهد از همه فرصت ها ازجمله انتخابات بهره ببرد.

وی با اشاره به این که توجه به موقعیت های نسبی از آفات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است خاطرنشان کرد: وقتی مردم طائف می دیدند که نمی توانند بر منطق پیامبر(ص) چیره شوند، فرزندان خود را تحریک می کردند، تا سنگ بر صورت پیامبر(ص) بزنند.

 امام جمعه شهرنصرآباد تربت جام  یادآورشد: درحال حاضر نیز استکبار جهانی در برابر ایران اسلامی بشدت ناتوان شده است ودر داخل به یک عده ترسو و درخارج به جنگ نیابتی متوسل شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها