امام جمعه خورموج گفت: انقلاب اسلامی به عنوان الگویی برای تمام دنیا شناخته شده است و امروز در اعماق جان مردم رسوخ کرده است.
کد خبر: ۸۶۳۶۴۵۳
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در دشتی، حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح ظهر امروز در حاشیه برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در خورموج در گفت‌وگو با خبرنگاربسیج اظهار داشت: انقلاب اسلامی در اعماق جان مردم رسوخ کرده است.

وی گفت: هرسال نسبت به سال گذشته تعداد جمعیت و حضور مردم بیشتر، باشکوه‌تر و باعظمت‌تر است و این امر به این دلیل است که انقلاب اسلامی، دینی و اعتقادی است که خداوند دل‌ها را این‌گونه به هم نزدیک کرده است و مردم در صحنه حضور پیدا می‌کنند.

امام جمعه خورموج ضمن تبریک حضور مردم به مقام معظم رهبری و مسئولین نظام تصریح کرد: الحمدالله مردم در راهپیمایی امروز سنگ تمام نهادند.

مصلح در پاسخ به اینکه آمریکاییها‌بارها گفته‌اند که تمام گزینه‌های ما روزی میز است خاطرنشان کرد: همه تهدیدات دشمنان یک بولوف بیش نیست.

امام‌جمعه خورموج گفت: این مردم ایران اسلامی هستند که سرنوشت را تعیین می‌کنند و مردم ایران همیشه در دهان آمریکا و استکبار‌زده و امروز با این حضور گسترده همان شعاری که حضرت امام(ره) فرموده است که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند را مردم عملاً ثابت کردند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

انتهای پیام/.


ارسال نظرات