برنامه عطر عاشقی این هفته به صورت پخش مستقیم با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی اداره اوقاف استان البرز در امامزاده حسن(ع) به روی آنتن رفت.
کد خبر: ۸۶۳۶۴۴۹
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، برنامه عطر عاشقی این هفته به صورت پخش مستقیم با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی اداره اوقاف استان البرز در امامزاده حسن(ع) به روی آنتن رفت.

این برنامه پس از تلاوت قرآن با بیاناتی از حجت الاسلام سید حمید میر باقری در تفسیر آل یاسین شروع شد.

وی در ادامه با اشاره به ولادت حضرت زنیب(س) که در پیش روست برای پیروزی حق در سوریه و بهبود اوضاع در این کشور که حرم مطهر حضرت زینب(س) در آنجا واقع است همراه با مردم دعا فرمودند.

حجت الاسلام میرباقری عنوان کرد: مشکلات حال حاضر در جهان اسلام بواسطه دور شدن از اصل دین و تاثیر گرفتن از غرب است که به مرور زمان و به آرامی جامعه را رو به اضمحمال میکشاند.

همچنین یاد شهدای مدافع حرم استان البرز شهیدان میر کمالی، عبد الرشید رشوند، عباس آسمیه ، محمد اینانلو و...با حضور خانواده هایشان در مراسم گرامی داشته شد.
 
براساس این گزارش، در این مراسم زیارت آل یاسین با صدای دلنشین حاج محمد رضا غلام زاده قرائت شد و در انتها نیز شاعر آیینی البرزی احمد بابایی اشعاری مذهبی حماسی با توجه به اوضاع جهان اسلام با اشاره به آل سعود و اسراییل خواند.

 تکمیل جمله " من عهد می کنم با امام زمانم که........." توسط مردم نیز که به صورت طومار ده ها متری تهیه شده بود از دیگر قسمت های برنامه عطر عاشقی در امامزاده حسن(ع) بود.




خبرنگار و عکاس:رضا رجایی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
شکرلارحمانی
۱۹:۲۲ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۴
باسلام خسته نباشیدازبرنامه خوب و آموزنده خداوندیارونگهدارتان باشد تودعاهایتان این بنده حقیررو فراموش نکنید مولانگهدارتان باشد