قره‌شیخلو:

جامعه ما نیازمند معرفی الگوهای قرآنی است

رئیس سازمان دارالقرآن با اشاره به اهمیت معرفی الگوهای قرآنی، گفت: ما موظف هستیم این الگوهای قرآنی را حمایت و به جامعه معرفی کنیم.
کد خبر: ۸۶۳۶۴۴۵
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، دهمین دوره مراسم تکریم چهره‌های قرانی شب گذشته 23 بهمن ماه در سالن سازمان حج و زیارت و به همت سازمان دارالقرآن برگزار شد.

مهدی قره‌شیخلو رئیس سازمان دارالقرآن ضمن تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: حماسه‌ای که روز 22 بهمن مردم کشورمان رقم زدند، نشان داد آنها همچون سابق در صحنه حاضر هستند که امیدواریم این حضور باشکوه 7 اسفند ماه نیز در انتخابات متجلی شود.

وی با بیان اینکه امروز از فعالان قرآنی تجلیل می‌کنیم، گفت: خوشحالیم که برای دهمین بار میزبان اساتید قرآن کریم هستیم افرادی که منشأ خدمات زیادی در عرصه قرآن بوده و هستند و همواره برای توسعه فرهنگ قرانی تلاش می‌کنند.

قره‌شیخلو با اشاره به شرایط و انتخاب اساتید پیشکسوتی که در این دوره تجلیل می‌شوند، خاطر نشان کرد: در دهمین دوره تکریم چهره‌های قرآنی همچون گذشته از افرادی که بیش از 25 سال سابقه مستمر در آموزش حفظ، قرائت، مفاهیم و تفسیر قرآن کریم دارند و فعالیت‌های ارزنده‌ای در این عرصه به ثمر رساندند تجلیل خواهد شد.

رئیس سازمان دارالقرآن با بیان اینکه تجلیل از برترین‌های مسابقات بین‌المللی جهان اسلام و حافظان حائز مدارک درجه یک و دو حفظ قرآن از دیگر برنامه‌های این مراسم است، افزود:‌امسال همچون سال گذشته از مدیران برتر مؤسسات قرآنی مردمی نیز تجلیل می‌کنیم.

وی به تفاوت این دوره با دوره‌های قبلی مراسم تکریم چهره‌های قرآنی اشاره کرد و گفت: امسال تعدادی از عزیزان کشورمان همچون آیت‌الله مؤیدی، محسن حاجی‌حسنی کارگر، حسن دانش، امین باوی، فؤاد مشعلی، محمدسعید سعیدی‌زاده که باید امروز از آنها تجلیل می‌کردیم متأسفانه در فاجعه منا از دست رفتند مجلس ما به تصاویر آنها مزین شده و در خدمت خانواده‌های آنها هستیم.

رئیس سازمان دارالقرآن به درگذشت استاد علامی و حمیدرضا عباسی اشاره کرد و افزود: جامعه ما نیازمند معرفی الگوهای قرآنی است بنابر این ما موظف هستیم این الگوهای قرآنی را حمایت و به جامعه معرفی کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار