رمز عزت نظام تکیه بر سه اصل فرهنگ دینی، رهبر دینی و پشتوانه مردمی و تداوم انقلاب وابسته به این سه اصل بوده و غفلت از آن سبب تضعیف نظام است.
کد خبر: ۸۶۳۶۳۶۱
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۷



به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،مسئول روابط عمومی کل سپاه با اشاره به اینکه به‌زودی فرهنگ غربی را در موزه‌ها خواهیم دید و آنچه ابدی و ماندگار است آموزه‌های قرآن، ائمه و اسلام است، گفت: امام راحل با تکیه بر فرهنگ اهل بیت، درایت و پشتوانه مردمی این انقلاب را پایه‌ریزی کردند.


 سردار رمضان شریف در مراسم راهپیمایی 22 بهمن شهرستان بابل با اشاره به اینکه این انقلاب از متن قرآن و پیامبر برآمده و زایده فکر بشر نیست، افزود: در زمان قبل کمونیست نسخه جدید و گفتمان نو ایجاد کرد که جهان را تحت تاثیر قرار داد و افراد زیادی به خود جذب کند، اما دوام چندانی نداشت.

مسئول روابط عمومی کل سپاه با اشاره به اینکه امام راحل گفتمان اسلامی را رقم زد و زلزله عظیمی در جهان ایجاد کرد، اظهار کرد: دشمنان با تمام سنگ‌اندازی و ایجاد موانع برای جلوگیری از این گفتمان در آستانه سی و هفتمین سالگرد انقلاب همچنان با طراوت و شادابی متراکم خود رو به توسعه بوده و تمام ترفندهای دشمن فرصتی برای موفقیت بیشتر انقلاب را فراهم کرده‌است.

وی با اشاره به اینکه به‌زودی فرهنگ غربی را در موزه‌ها خواهیم دید و آنچه ابدی و ماندگار است آموزه‌های قرآن، ائمه و اسلام است، تصریح کرد: امام راحل با تکیه بر فرهنگ اهل بیت، درایت و پشتوانه مردمی این انقلاب را پایه‌ریزی کردند.

مسئول روابط عمومی کل سپاه با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب نیز در مسیر امام راحل با مشقت و موانع بیشتر انقلاب را هدایت می‌کند و ما شکرگزار نعمت ولایت هستیم، تصریح کرد: امروز مهم‌ترین خلا جوامع بشری نداشتن رهبرانی آگاه، شجاع و با تقوا است.

شریف با اعلام اینکه اخوان‌المسلمین 30 سال قبل از انقلاب ما به مدت 80 سال سعی در تشکیل حکومت اسلامی داشتند اما به سبب نداشتن فرهنگ اصیل اسلامی، اهل بیت و رهبری مستعد و موفق شکست خورد، گفت: با تمام دست‌اندازی انجام شده از سوی دشمن به دلیلی طرح و برنامه دقیق جمهوری اسلامی موفق‌تر از هر سال پیش می‌رود زیرا این جامعه و ملت صاحب دارد که همان ولی عصر است که راهنمای دقیق نظام است.

وی بیان کرد: با شکست صهیونیست‌ها در جنگ لبنان و فلسطین در چهار سال قبل و آغاز بیداری اسلامی در منطقه دشمنان با حربه قومیت و مذاهب به جنگ مذهب به سبب غفلت حکام کشورهای عربی و سعودی سبب درگیری جهان اسلام شدند و بیش از چهار سال است که آنها بر دروازه دمشق و بغداد می‌کوبند و آنجا را ناامن کردند.

شریف اظهار کرد: این ننگ و جنایتی است که دامن کلیددار کعبه را گرفته است، مردم با ایمان یمن 11 ماه است که به خاک و خون کشیده شدند و این تروریست‌ها اخیرا حرف‌های گنده‌تر از دهن خود می‌زنند و حرف رفتن به سوریه را می‌زنند.

وی با اشاره به اینکه حذف حرم حضرت زینب برای ما خط قرمز است که شهیدان مدافع حرم از کشورهای پاکستان، افغانستان، سوریه، عراق و ایران هرگز اجازه آسیب به بارگاه شیعیان را ندادند، اضافه کرد: داعش اخیرا اعلام کرده به روسیه، فرانسه و ایران ضربه می‌زند، اگرچه در فرانسه مدتی ناامنی ایجاد کرد و هواپیمای روسیه را زد، ولی به برکت جمهوری با تمام تلاش‌ها نتوانست کوچک‌ترین آسیبی به ایران بزند.

شریف با اشاره به اینکه ایران امن‌ترین کشور غرب آسیاست، یادآور شد: ما با امام راحل، رهبر و شهدای خود پیمان بستیم که هرگز اجازه ندهیم فرمان ولی امر ما به زمین بماند، خدا نکند ما شرمنده شهدا بمانیم.

وی با بیان اینکه این اقتدار نظام است که شناوران آمریکا در مقابل قدرت سیاسی و نظامی کشور ما زانو زده، تسلیم شدند و عذرخواهی کردند، خاطرنشان کرد: رمز عزت نظام تکیه بر سه اصل فرهنگ دینی، رهبر دینی و پشتوانه مردمی و تداوم انقلاب وابسته به این سه اصل بوده و غفلت از آن سبب تضعیف نظام است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها