خبرهای داغ:
خطیب جمعه کازرون گفت: رسانه‌های غربی مسافرت‌های مقامات ما را سفر خرید معرفی می‌کنند و می‌گویند پول تحریم‌ها به‌طور مجدد به جیب ما برگشته است که ابعاد این قراردادها باید برای مردم تبیین شود.
کد خبر: ۸۶۳۶۳۵۷
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۰

حجت‌الاسلام‌ محمد خرسند ر با قدردانی از مردم کازرون به خاطر حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن و تجدید بیعت دوباره با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری اظهار داشت: مقام معظم رهبری انتخابات را تجدید نیرو برای یک ملت دانستند و اشاره کردند انتخابات زمانی که همگانی شد و همگان در آن شرکت کردند کشور عزت پیدا می‌کند.

وی افزود: تبلیغات کاندیداهای خبرگان رهبری آغاز شده تا از راه‌های مختلف خود را به مردم معرفی ‌کنند و از خبرگان نباید توقع کارهای اجرایی و حل مشکلات روزمره را داشت.

خرسند اضافه کرد: وظیفه خبرگان امر مقدس انتخاب رهبری در مواقعی است که خدای‌ نکرده برای ولی‌فقیه اتفاقی بیفتد و باید با توجه به شناخت خود یا لیست‌ها و مراکز حوزوی این انتخاب صورت گیرد.

وی به انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز اشاره کرد و بیان داشت: باید از بین کاندیداهای موجود اصلح را انتخاب کرد که البته در مورد این شهرستان امیدوارم با تدبیر هیئت مرکزی نظارت و شورای نگهبان فضای بهتری برای انتخابات و رقابت بیشتر ایجاد شود اما بین همین افراد موجود نیز وظیفه‌ داریم افراد اصلح را به‌صورت نسبی انتخاب کنیم.

امام‌ جمعه کازرون با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی‌بر این‌که مسئولان هوشیار باشند که جنجال‌های روزمره انتخاباتی آن‌ها را سرگرم نکند و از پرداختن به مسائل مهم به‌ویژه اقتصاد غافل نمانند تصریح کرد: گرانی و تورم، رکود بی‌سابقه و بیکاری از اولویت‌هاست و باید به‌جای شعار دادن به دغدغه‌های مردم پرداخته شود و به دنبال حل مشکلات اقتصادی کشور با تکیه‌بر اقتصاد مقاومتی باشیم.

وی ادامه داد: درست است که ما باید با دنیا ارتباط داشته باشیم امّا بدانیم که اروپا خیر ما را نمی‌خواهد و ببینید بعضی از رسانه‌های اروپایی و آمریکایی چه می‌نویسند.

خطیب جمعه کازرون ادامه داد: آن‌ها برخی مسافرت‌های مقامات ما را سفر خرید معرفی می‌کنند و می‌گویند پول تحریم‌ها به‌طور مجدد به جیب ما برگشته است که ابعاد این قراردادها باید برای مردم تبیین شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها