خبرهای داغ:
به همت بسیج دانش آموزی و اردویی ناحیه بسیج لامرد صورت گرفت:
مراسم بدرقه کاروان راهیان نور دانش آموزی از مدرسه تا مدرسه با حضور اولیاء، معلمان و مسئولین شهرستانی در حسینیه عاشقان ثارا... سپاه ناحیه لامرد برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۶۳۵۵
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۵
مراسم بدرقه کاروان راهیان نور دانش آموزی از مدرسه تا مدرسه با حضور اولیاء، معلمان و مسئولین شهرستانی در حسینیه عاشقان ثارا... سپاه ناحیه لامرد برگزار شد.اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی شهرستان لامرد به مناطق عملیاتی جنوب

ستوان یکم پاسدار میثم پاکدل مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه لامرد اظهار داشت: این اردوی راهیان نور دانش آموزی به استعداد 6 دستگاه اتوبوس به تعداد 260 نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه دوم از مناطق عملیاتی جنوب شامل اروند، شلمچه، هویزه، دهلاویه و ... بازدید خواهند کرد.

پاکدل در مورد هدف از اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی جنوب افزود: آشنایی نسل جوان و دانش آموز با فرهنگ جبهه و جنگ، حماسه ایثار، شناخت الگوها و اسوه های دوران دفاع مقدس و احیای فرهنگ ایثار و شهادت و مقابله با توطئه ها و جنگ نرم دشمن دانست.

اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی شهرستان لامرد به مناطق عملیاتی جنوب

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه لامرد بیان داشت: در هر اتوبوس یک مدیر یا معلم مدرسه، یک نفر راوی خواهر، یک نفر روحانی یا طلبه خواهر، یک نفر خادم الشهید خواهر و تعدادی پرستار و امداد گر هم در این کاروان جهت ارائه خدمات به زائران سرزمین های نور کاروان از مدرسه تا مدرسه را همراهی می کنند.

اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی شهرستان لامرد به مناطق عملیاتی جنوب

در ضمن دانش آموزان در مراسم بدرقه راهیان نور از مدرسه تا مدرسه از سخنرانی حجت الاسلام حسینی نسب مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه لامرد و سرهنگ آزاد فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد و همچنین صفری مدیر آموزش و پرورش شهرستان لامرد در مورد این سفر معنوی و آشنایی بیشتر دانش آموزان از این فرصت پیش رو و اقدامات طول سفر و بهره برداری حداکثری از این سفر معنوی در سرزمین های نور بهره مند شدند.

اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی شهرستان لامرد به مناطق عملیاتی جنوب
ارسال نظرات
پر بیننده ها