امام جمعه مهران خواستار توجه مسوولين به افزايش بي رويه قيمت هاي مسكن و زمين شد.
کد خبر: ۸۶۳۶۳۵۱
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت الاسلام والمسليمن روح الله ولدبيگي امام جمعه مهران در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه با تقدير از حضور گسترده ملت در حماسه راهپيمايي 22 بهمن ماه امسال گفت:تمام انقلاب ها در طي گذشت زمان از مسير اصلي خود منحرف شدند اما انقلاب اسلامي رعد آسا آن مسير خود را ادامه مي دهد.

وي اظهار كرد: مردم چون مي دانند بهترين انقلاب را دارند و در راس آن ولي امري است كه اجازه نمي دهد استبداد و خودكامگي در اين انقلاب ايجاد شود آن را جشن گرفتند.

خطيب جمعه مهران ادامه داد: استقامت، ايستادگي بر آرمانهايي چون عدالت اجتماعي ، اقتصاد مقاومتي، فرهنگ غير وابسته و پناه دادن به مظلوم از پيام هاي انقلاب اسلامي در طي 37 سال گذشته است.

وي با اشاره به اينكه برخي افراد كج فهم مي گويند چرا جوانان ما براي دفاع از سوريه و عراق به جنگ با داعش مي روند افزود: مقابله با ظالم از آرمانهاي جمهوري اسلامي ايران است و همين امر باعث شده تا مرزهاي ايران اسلامي در امنيت كامل بسر ببرند.

حجت الاسلام والمسلمين ولدبيگي با اشاره به اينكه در جنگ هشت ساله ، جمهوري اسلامي ايران با دست خالي در برابر دشمنان ايستاد گفت: آمريكا و استكبار با در اختيار گذاشتن سلاح هاي پيشرفته به صدام نتوانستند وجبي از خاك ايران را تصرف كنند اما اكنون مي گويند قصد بمباران تاسيسات هسته اي را داشته اند كه اين خواب باطل براي دشمنان است.

امام جمعه مهران تاكيد كرد: ملت ما همان ملت هشت سال دفاع مقدس هستند و با همان روحيه ، اقتدار و عظمت زير بار زور نخواهند رفت.

وي در پايان خواستار توجه مسوولين به افزايش بي رويه قيمت هاي مسكن و زمين شد.


ارسال نظرات