امام جمعه انزلی:

حضور شهدا در زندگی عادی به آسانی قابل لمس است

امام جمعه انزلی گفت: حضور شهدا در زندگی عادی به آسانی قابل لمس است و در تمامی ارکان زندگی افراد می‌توانند آن را مشاهد کنند.
کد خبر: ۸۶۳۶۳۳۷
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین در هفتمین یادواره شهدای روستاهای آینه ور و پیشکنار با اشاره به آیه شهدا زنده هستند و در نزد پروردگار روزی می‌خورند اظهار کرد: شهدا زنده هستند و نزد پروردگار خویش روزی می‌خوردند که این یک امر واقعی و قابل درک است و از سوی دیگر حضور شهدا در زندگی عادی به آسانی قابل لمس است و در تمامی ارکان زندگی افراد می‌توانند آن را مشاهد کنند.

وی افزود: شهدا با اینکه شهید شده‌اند و نقشی را در تربیت فرزندان خود نمی‌توانند ایفا کنند اما شهدا نقش خود را به خوبی ایفا کرده و فرزندان صالح و با تلاشی را تحویل جامعه داده‌اند زیرا که فرزندانشان وجود آنان را در کنار خود حس می‌کنند.

امام جمعه انزلی خاطرنشان کرد:دشمنان اسلام در سدد آنند که انقلاب را زیر سوال ببرند و رژیم پهلوی و آمریکا را برای مردم بزک کنند.

حجت الاسلام  شمس الدین با توجه به اینکه کشورمان در زمان قبل انقلاب در تمامی امورات مصرف گرا بود اشاره کرد:به برکت انقلاب اسلامی و آن حرکت عظیمی که امام به پشتوانه این مردم انجام داد این کشور به گونه ای پیشرفت کرده است که دشمن به پشتوانه این پیشرفت هراسان است.

امام جمعه انزلی در پایان افزود: هشدارها و راهنمایی های رهبر عزیز انقلاب باید نصب العین آحاد ملت باشد. نه مثل بعضی از خواص که نشنیدند و راه خود را از ملت جدا کردند.

ارسال نظرات