صدور بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه های اشتهارد در انتقاد به سخنان تفرقه انگیزانه رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام

بسیج دانشجویی دانشگاه های اشتهارد بیانیه ای در پی سخنان تفرقه انگیزانه رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام صادر کرد.
کد خبر: ۸۶۳۶۳۲۱
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ بسیج دانشجویی دانشگاه های اشتهارد بیانیه ای در پی سخنان تفرقه انگیزانه رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

آقای هاشمی شما در مسیر عناد و لجاجت تا جایی پیش رفتید که جرم وجنایات کم نظیر حیوانی چون صدام را شستید تا افرادی را که مدعی هستید افراطی اند!! متهم کنید.
آقای هاشمی شما در مسیر عناد و لجاجت تا جایی پیش رفتید که جرم وجنایات کم نظیر حیوانی چون صدام را شستید تا افرادی را که مدعی هستید افراطی اند!! متهم کنید.

دانشجو موذن انقلاب است؛ اگر خوابش ببرد نماز مردم قضا میشود. شهید بهشتی(ره)

روزهای حساس و تعیین کننده ی تاریخ انقلاب مقدسمان را به سرعت پشت سر می نهیم و گویی شتاب تاریخ، بازهم مثل روزهای سال ۵۷ و ۵۸ سرعتی خیره کننده گرفته است.به نحوی که تحول اتفاقات و تطور شخصیت ها آنقدر سریع و غیرقابل انتظار است که بسیاری از آنها بدون تحلیل و تفسیر از کنارمان به سرعت میگذرند.اما در این بیانیه قصد داریم به مرور یکی از شگفتی های البته تکرار شده درتاریخ بپردازیم به جهت انذار و پیشگیری از وقوع واقعه ای تلخ! و یا اگرموفق به پیشگیری از واقعه ی تلخ نشدیم باهشدار به موقع به مردم از تلفات و صدمات ناگزیر یک ریزش بزرگ بکاهیم.و آن واقعه، چیزی نیست جز خطر سقوط احتمالی و تلخ اخص الخواص انقلاب، ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام جناب حجت الاسلام والمسلمین هاشمی رفسنجانی .مردی که سال هاهمراه امامان انقلاب بوده و پیشتاز بسیاری از صحنه های چنددهه اخیر کشور.
اما این روزها والبته پیشتر، این سال ها گفتارها و رفتارها ی پرخطری پیش گرفته است که هر دوستدار ایشان را نگران آینده و سرنوشتش میکند بگونه ایکه باید بقدر توان در راه نجات ایشان کوشید.ماهم بنابه وظیفه دینی چندکلامی را خدمت ایشان ارائه میکنیم و به جهت آگاهی ملت شریف به محضرمردم عرضه میداریم:
آقای هاشمی! اصلی ترین دلیلی که باعث میشود نتوانیم مواضع روزها وسالهای اخیر شما را در مورد مسائل داخلی و خارجی بپذیریم نه انتقاد منتقدان، بلکه مواضع خود حضرتعالی در سالهای نه چندان دور است که توسط خود شما یا اطرافیان و یاران و سایت اطلاع رسانی تان منتشرشده است. و در معرض قضاوت همگان است.
آیا شما تندترین مواضع را برعلیه استکبار و مشخصا آمریکا نداشته اید؟ آیا شما وظیفه انقلاب ما را رسوا کردن آمریکا و شوراندن مستضعفان عالم برعلیه غربیها و مشخصا آمریکا بیان نفرمودید؟ آن شور و حرارت چگونه بااین نرمش و کرنش قابل جمع است؟ نه آمریکا تغییر کرده نه ایران و نه شرایط. فقط شما کمی پیر شده اید. آیا شما نبودید که در مورد دموکراسی، نظرتان بر راه انداختن یک انتخابات صوری ومحدود به نتیجه ای از پیش تعیین شده بود؟! وحتی بنا به اعتراف خودتان این پیشنهاد سخیف را با رهبری معظم هم مطرح کردید اما ایشان با آن نگاه نافذ و آن اعتماد آسمانی به مردمش با نظر کوته بینانه شما مخالفت میکنند و از حضور آزاد و گسترده مردم طبق قانون در انتخابات دفاع می کنند با هر نتیجه ای که حاصل شود .
آیاشما نبودید که حضور فقط بیست درصد ازمردم در صحنه را کافی میدانستید و در مقایسه با انتخابات آمریکا امر به حضور حداقلی مردم میکردید؟ !!
چه شده که این روزها مدافع سینه چاک انتخابات و مرثیه خوان عدم حضور مردم پای صندوق رای شده اید؟ آیاشما نبودید که برای مادام العمر کردن ریاست جمهوریتان اطرافیان و وزیران تان برنامه ریزی و تبلیغ میکردند و معاون بی آبرو و لندن نشین تان تمام حیثیت نداشته اش را برای دور سوم ریاست جمهوری تان به میدان آورد وشما هم تا زمانیکه باز رهبری مردم سالار و قانونمند نظام این توطئه را خنثی نکرده بود هیچ موضعی نگرفتید؟!!!
جناب آقای هاشمی شما نتیجه ی تمرد از اوامر ولایت را در تلخ ترین شکلش دیده اید آنگاه که توصیه ها و تاکیدهای شدید امامان انقلاب مبنی بر جدایی بیت خود از بیت المال مسلمین را بی اهمیت فرض کردید و عملا از سیره ی مبارک ایشان تبعیت نکردید و شد آنچه شد و دیدید آنچه همگان میبینند از وضعیت خانواده تان.آیا بازهم کافی نبود به صراط مستقیم انقلاب و تبعیت محض از اولیای خدابازگردید . آیاشما همان شخصیتی نیستید که بیشترین تعداد شرکت در انتخابات گوناگون وبالاترین تعداد دریافت تایید صلاحیت از شورای نگهبان را دریافت کرده اید؟! پس چگونه هرگاه نتایج انتخابات یا صلاحیت ها نظرتان را تامین نمی کندمردم چهره دیگری را از هاشمی شاهدند؟ !این تناقضات راچگونه حل میکنید ؟ شاید هم مدعی باشید آن زمان اشتباه میکردید و نظرات امروزتان باید ملاک عمل قرارگیرد. حتی اگر چنین سخن غیر قابل قبولی، پذیرفتنی هم باشد لازمه اش این است که صریحا بامردم سخن بگویید و به اشتباهاتتان در ایام ماضی اعتراف کنید نه اینکه مدعی باشید شماعوض نشده اید و موافقان و مخالفانتان عوض شده اند!!!

شما در مسیر عناد و لجاجت تا جایی پیش رفتید که جرم وجنایات کم نظیر حیوانی چون صدام را شستید تا افرادی را که مدعی هستید افراطی اند!! متهم کنید . و حمله صدام به ایران عزیز را با ترس او از افراطی ها توجیه کردید!!!واعجبا یادتان رفته اگرهم بنابر ترس صدام و بکار بردن این منطق غلط باشد در ابتدای انقلاب چه کسی افراطی تر از شما؟!! به هرحال شما نزدیک است به عبرت شگفت انگیز تاریخ تبدیل شوید. به هوش باشید!توهین های مکررتان به امام را فعلا نادیده می گیریم که چگونه بارها آن روح خدا و آن امام مظلوم سفرکرده را به دورویی متهم کردید و به جوانان القا کردید که امام استکبارستیز و دشمن آمریکا در خفا شما را مامور حذف شعار مرگ بر آمریکا کرده ! یا امامی که مردم را با پیام جام زهر، دلخون کرد،
به شما فرمود پذیرش ۵۹۸ شیرین است!!!
از این توهین ها و دروغ ها و تحریف ها بگذریم، خودتان با گذشته خودتان چه میکنید ؟! جملات شما در طول عمرتان یک اتمام حجت الهی هم هست در روزمحشر! مطمئن باشید محاکمه شما در روز یوم الحساب با محاکمه ی یک خطاکار ناآگاه بسیار متفاوت خواهد بود. شما پاسخ قاطع و محکم تمام ادعاهایتان را در همین دنیا فراهم آورده اید و قطعا محکومید .اما هنوز فرصت هست شما هنوز میتوانید عزیز امام و امت باشید هنوز وقت هست تا در پیچ تاریخی و گردنه ی حساس انقلاب به تمام وساوس شیاطین دست رد زده
و با یک تصمیم انقلابی به خیمه ولایت برگشته و قصور و تقصیرات سالهای اخیر را هم جبران کنید . مطمئن باشید امام و امت پذیرایتان خواهندبود . برگردید حضرت آیت الله !برگردید پیش از آنکه دیر شود.
سخنانی بارئیس جمهور محترم هم داریم که فعلا تحمل میکنیم. واگر اظهارات خلاف وظیفه ایشان ادامه یافت مباحث دردمندانه و خیرخواهانه ای را با ایشان هم در میان خواهیم گذارد . انشاالله!

قشر بسیج دانشجویان شهرستان اشتهارد
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار