سرباز نمونه سال 94 در جشنواره سرباز حضرت علی‌اکبر(ع) استان مرکزی گفت: اگر نمایندگان اصلح در چارچوب اهداف انقلاب اسلامی حرکت کنند سرعت رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی که مورد تاکید مقام‌معظم رهبری است بیشتر و زمینه غلبه بر دشمنان بیش از پیش فراهم می‌شود.
کد خبر: ۸۶۳۶۳۱۸
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴

محمدرضا اسدی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی با اشاره به عوامل انتخاب خود به عنوان سرباز وظیفه برتر اظهار داشت: عضویت خانه ملی نخبگان، دارنده مدال برنز مسابقات ملی مهارت، راه یافته به مسابقات ملی و مهارت لایپزیک آلمان، حضور در مسابقات کشوری رباتیک، الکترونیک و هوش مصنوعی همچنین رئیس هیئت مدیره کانون رباتیک استان مرکزی، مدرس رباتیک، حضور در مسابقات خوارزمی، دبیر مسابقات متعدد استان، ملی و شهری جزو ملاک‌هایی بود که در انتخاب من تاثیرگذار بود.

وی افزود: این افتخار و توفیق را پیدا کردهام که 15 سال به عنوان عضوی از بسیج فعالیت می‌کنم و هرچه در توان داشته برای سرافرازی کشورم انجام داده‌ام، جوانی انقلابی هستم که علاقه مند به فعالیت در نیروی مردمی بسیج بودم.

سرباز نمونه سال 94 در جشنواره سرباز حضرت علی‌اکبر(ع) استان مرکزی تصریح کرد: در انتخابات نیز به مانند سایر ایرانیان حضور خواهم داشت و بار دیگر با حضور خود حمایتمان را از ولایت نشان خواهیم داد، حضور در انتخابات وظیفه هر ایرانی است.

اسدی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی مردم‌سالاری دینی است گفت: به برکت انقلاب اسلامی بستری فراهم شده تا مردم در پیشبرد اهداف عالی انقلاب مشارکت داشته باشند و وظیفه هر جوان مسلمانی است که در این انتخابات شرکت کند و وحدت ملی را به دشمنان انقلای اسلامی نشان دهیم.

وی افزود: باتوجه به اینکه هنوز فرصت این را پیدا نکرده که درباره کاندیداهای تائید صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان شناخت کامل را به دست آورم در روزهای باقی مانده سعی می‌کنم که نسبت به این امر اهتمام ویژه‌ای داشته و با مشورت اطرافیان و تحقیق، کاندیدای برتر و اصلح را انتخاب می‌کنم.

سرباز نمونه سال 94 در جشنواره سرباز حضرت علی‌اکبر(ع) استان مرکزی تصریح کرد: رزومه افراد و سوابق خدماتی آنان می‌تواند ملاکی باشد برای برگزیدن شدن افراد اصلح، نظام جمهوری اسلامی ایران از همان ابتدا یک سری اهداف خاصه داشته که هر قدر این افراد انتخاب شده در این چارچوب حرکت کنند سرعت رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی که مورد تاکید مقام‌معظم رهبری است بیشتر خواهد شد.

اسدی خاطرنشان کرد: هر قدر افراد به آرمان‌های انقلاب اسلامی پایبندتر باشند و برای پیشبرد این اهداف برنامه جامع و قابل اجرایی داشته باشند سرعت رسیدن انقلاب اسلامی به آرمان‌های والا افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات