خبرهای داغ:
سلیمانی بیان کرد: به حول و قوه ی الهی، در این بازه ی زمانی شاهد ساخت و تکمیل نمودن ۴ باب خانه، ساخت یک مدرسه ی سه کلاسه تا زیر سقف و تکمیل و مرمت سازی یک باب مدرسه هستیم.
کد خبر: ۸۶۳۶۳۱۷
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،معین سلیمانی مسئول ستاد حرکت های جهادی شهید علی هاشمی خوزستان در گفتگو با موج چهارم، از اعزام گروه های جهادی دانشجویی دانشگاه های خوزستان به مناطق محروم خبر داد.

سلیمانی افزود: به مناسبت دهه ی فجر انقلاب اسلامی، گروه های جهادی دانشجویی خوزستان در چهارمین سال متوالی خود با شعار "راه روح الله”، به سوی مناطق محروم استان رهسپار شدند.

وی گفت: در این دوره، ۱۵۰ نفر از برادران و خواهران جهادگر دانشجو، در قالب ۷ گروه اعزام شدند.

مسئول ستاد حرکت های جهادی شهید علی هاشمی خاطرنشان کرد: گروه های جهادگر دانشجویی دانشگاه های دزفول، ایذه، هفتگل، سوسنگرد، کارون، اهواز و رامهرمز، در بازه های زمانی ۸ الی ۱۰ روزه و از ۱۲ بهمن ماه کار خورد را آغاز نمودند و تا اواخر بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

معین سلیمانی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی، مشاوره و سبک زندگی ایرانی – اسلامی، سازندگی، محرومیت زدایی، فرهنگ سازی، آموزشی – علمی، عقاید و صنایع دستی، از موضوعاتی هستند که در این دوره از سوی جهادگران در مناطق محروم به آن پرداخته می شود.

وی در پایان بیان کرد: به حول و قوه ی الهی، در این بازه ی زمانی شاهد ساخت و تکمیل نمودن ۴ باب خانه، ساخت یک مدرسه ی سه کلاسه تا زیر سقف و تکمیل و مرمت سازی یک باب مدرسه هستیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها