خبرهای داغ:
خطیب جمعه خرمشهر گفت: نامزد انقلابی که به‌دنبال اندیشه و تفکر حضرت امام بوده‌ و ولایت‌مدار محض، حامی محرومان و حاضر به فروش کشور به دشمن نباشد، بهترین گزینه ممکن است.
کد خبر: ۸۶۳۶۳۰۹
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۴

حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان اظهار کرد: نفس چموش آدمی، نیاز به مهار دارد، و مهار آن فقط با تقوای الهی حاصل می‌شود، چون تقوا مایه‌ استواری و استقامت است.

وی با تبریک فرا رسیدن ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار تصریح کرد: بعضی از زنان علاقه‌مند به خدمت و همیاری در جامعه و انجام فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی هستند که حضرت زینب(س) برای این افراد بهترین الگوست.

خطیب جمعه خرمشهر اضافه کرد: مطالعه زندگی حضرت زینب(س) مهر ابطالی بر سخنان افرادی که القا می‌کنند اسلام مخالف و ضد حضور زنان در جامعه است می‌زند، زیرا اسلام با بی‌بند و باری و بی‌عفتی مخالف است.

عادل‌پور با استناد از بیانات مقام معظم رهبری به تبیین اهداف دشمن پرداخت و گفت: هدف دشمن تغییر ماهیت و هویت انقلابی و برگرداندن سلطه بیگانه به این کشور است، ما نباید اهداف اصلی خودمان را فراموش کنیم زیرا برای این اهداف قیام کردیم تا جامعه‌ ما به قله‌ ارزش‌های اسلامی برسد.

وی آمریکا را دشمن شماره یک ایران اسلامی خواند و تشریح کرد: نهایت ساده‌اندیشی و غفلت است که ما فکر کنیم آمریکایی‌ها بعد از 37 سال دروغ و دشمنی‌ کردن، از دشمنی خود بر ضد ما دست برداشته و باید مراقب باشیم چون پشت خنده‌ دشمنان، دشمنی‌های زیادی وجود دارد و ما در این راستا مسئولانی را برگزیدیم که از ارزش‌ها دفاع کنند.

خطیب موقت خرمشهر تیر آخر آمریکا را استحاله جمهوری اسلامی دانست و اظهار کرد: آمریکا به‌دنبال این است که تنها در کشور نام اسلام باشد ولی روح اسلامی در آن وجود نداشته باشد، پس باید با بصیرت راه صحیح و حقیقت را شناسایی کرد.

عادل‌پور حضور حداکثری مردم در انتخابات را موجب تقویت نظام خواند و گفت: همه‌ ما شرعا وظیفه داریم که فرد اصلح را از بین نمایندگان انتخاب کنیم.

وی در پایان افزود: نامزد انقلابی که به‌دنبال اندیشه و تفکر حضرت امام بوده‌ و ولایت‌مدار محض، حامی محرومان و حاضر به فروش کشور به دشمن نباشد، بهترین گزینه ممکن است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها