خبرهای داغ:
فرمانده سپاه غدير تبريز:

عزت و افتخار امروز ما از ولایت فقیه است

خبرگزاري بسيج: فرمانده سپاه غدير تبريز در جمع پیشکسوتان پایگاه های i حوزه امام جواد(ع) این ناحیه، با بيان اينكه پيشكسوتان حبیب بن مظاهرهای رهبری هستند، گفت: عزت و افتخار امروز ما از ولایت فقیه است.
کد خبر: ۸۶۳۶۲۹۲
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، داود عباسی تاكيد كرد: ما بايد براي پاسداري از خون شهدا، مفاهيم آن ها را به نسل هاي جديد منتقل كنيم.

وي با اشاره به خطبه 10نهج البلاغه که آگاه باشید شیطان تمام حزب خود را جمع کرده است، افزود: شیطان بزرگ(امريكا) همه حزب و یاران خود را برای از بین بردن انقلاب اسلامی جمع کرده است.

عباسي با يادآوري اينكه امريكايي ها چاره اي جز مذاكره ندارند، اظهار كرد: امریکایی ها به علت درمانده شدن وارد مذاکره شده اند چراكه براي ادامه حيات خود، بايد خاورمیانه را در اختیار داشته باشند كه مرکز ثقل آن، جمهوری اسلامی ایران است.


فرمانده سپاه غدیر با اشاره به انتخابات هفتم اسفند، بيان داشت: دشمنان نظام، چشم طمع خود را به انتخابات دوخته اند و می خواهند نمایندگانی را وارد مجلس کنند که اهداف امریکا را دنبال کند.

عباسی ادامه داد: ما باید به نمایندگانی رای بدهیم كه از ولایت فقیه پیروی كرده و همه تلاش خود را معطوف حفظ و حراست از ارزش های انقلاب و رهبری كنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها