خبرگزاری بسیج: امام جمعه اسکو در خطبه های نمازجمعه اسکو، بابیان اینکه دشمن همواره در تلاش برای تضعیف جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان بوده است افزود: امروز اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف خود را نشان داده و به اثبات رسیده است.
کد خبر: ۸۶۳۶۲۷۸
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام سعید مرادپور بابیان اینکه حضور قدرتمند، باصلابت، معنادار مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: ملت بزرگ ایران در حماسه بزرگ حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن عید اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خلق کردند.

وی با قدردانی از حضور قدرتمند، باصلابت، معنادار مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: حماسه حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اوج شکوه اقتدار، عزت و ایستادگی ملت ایران بر سر آرمان‌هایشان بود.

حجت الاسلام مرادپور با اشاره به ۲۵ بهمن سال ۱۳۶۷، گفت: استکبار با توهین به ساحت انبیا و پیامبران با کتاب آیات شیطانی یکی از این توطئه‌ها بود که با چراغ سبز آمریکا می‌خواست میزان پایبندی مردم را به اسلام بسنجد که فتوای قتل و ارتداد نویسنده این کتاب از سوی امام، مسئله این کتاب را حساب‌شده برای زدن ریشه دین و دین‌داری، اسلام و روحانیت عنوان کردند.

وی افزود: زندگی رقت‌بار و محنت‌بار سلمان رشدی حق وی بود و امروز هم در ترس زندگی می‌کند.

امام جمعه اسکو در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک فرارسیدن میلاد حضرت زینب کبری(س) اظهار داشت: در شخصیت و عظمت این بانوی اسلام همین کافی است که در سخت‌ترین لحظات در کربلا، واقعه عاشورا را مدیریت کرده و پیام آن را به دنیا منتشر کردند.

وی ادامه داد: حضرت زینب کبری(س) الگویی برای همه بانوان مسلمان است و امروز زنان ایرانی نیز باید به این الگوی بزرگ منطق، علم و عفاف افتخار کنند.

حجت الاسلام مرادپور با تبریک روز پرستار به همه پرستاران نیز افزود: تلاش‌های جامعه پرستاری در عرصه بهداشت و درمان را ارج می‌نهیم که پرستاران در سخت‌ترین شرایط به بیماران رسیدگی کرده و آلام آنان را برطرف می‌کنند.

ارسال نظرات