امام جمعه موقت تبریز:

مردم با حضور خود در 22بهمن بار دیگر به ندای رهبر لبیک گفتند

امام جمعه موقت تبریز در خطبه های این هفته نمازجمعه گفت: مردم روز گذشته در راهپیمائی 22بهمن بار دیگر به ندای رهبر لبیک گفتند.
کد خبر: ۸۶۳۶۲۵۶
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، آیت الله محمدتقی آل هاشم افزود: حضور مردم با بصیرت و انقلابی در راهپیمایی دشمن شکن 22بهمن بار دیگر در صحنه بودن خود را به نمایش گذاشته و با رهبر فرزانه انقلاب تجدید بیعت کردند.

وی با تاکید به اینکه مردم در انتخابات نیز با حضور خود دشمنان انقلاب را مایوس می کنند، اظهار داشت: در این انتخابات حتی یک برگ رای نیز دارای ارزش بوده و تعیین کننده است.

آیت الله آیت هاشم ادامه داد: چون مجلس خبرگان رهبری در لحظات حساس به ایفای نقش می پردازد و مجلس شورای اسلامی سرنوشت مردم را به نوعی تعیین می کند بر این اساس شرکت گسترده مردم در انتخابات پیش رو حیاتی است.
خطیب موقت تبریز در تبیین ویژگی های نامزدهای نمایندگی مجلس، افزود: تعهد، اعتقاد به اسلام ، تبعیت از قانون اساسی، پیروی از خط امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب، روحیه مردمی و استکبارستیزی، مدافع اسلام بودن، داشتن تحصیلات، کفایت اخلاقی و اعتقادی از جمله ویژگی های لازم برای نمایندگی در مجلس است.

آیت الله آل هاشم همچنین با اشاره به در پیش بودن سالگرد قیام خونین 29 بهمن مردم تبریز، بیان داشت: قیام 29 بهمن ابهت پوشالی رژیم طاغوت را در هم شکست و در واقع موجب بیمه شدن انقلاب شد.
وی اضافه کرد: قیام خونین 29 بهمن تبریز در سال 56 که به مناسبت چهلم شهدای قم برگزار شد، موجب تسری انقلاب و قیام ها به شهرهای دیگر کشور و در نهایت موجب پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار