حضور پرشور در انتخابات مشتی محکم بر دهان دشمنان انقلاب است

امام جمعه سامان حضور پرشور مردم در انتخابات را مشتی دیگر بر دهان دشمنان انقلاب دانست.
کد خبر: ۸۶۳۶۲۴۴
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام و المسلمین محسن ملک‌پور با بیان اینکه عدالتی که حضرت ولیعصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) می‌آورد فقط یک عدالت اجتماعی و حکومتی عادل که زندگی و معیشت مردم را در عرصه‌های اقتصادی و سیاسی و فرهنگی با عدل و قسط اداره کند نیست افزود: بلکه بالاتر، در درون انسان‌ها نفوذ می‌کند و عقائد، افکار، اخلاق و رفتار انسان‌ها را هم از کجی و انحراف به اعتدال و استقامت می‌رساند واین مطلب قابل توجهی است .

وی خاطرنشان کرد: این معنی که حضرت به زور انسانها را تربیت کند نیست بلکه خود انسان‌ها آنقدر رشد عقلی پیدا می کنند که تن به تربیت مهدوی می دهند و اخلاقشان به کمال می رسد.

امام جمعه سامان دنیا طلبی، ثروت اندوزی و جمع کردن مال ، زورگویی و بی اعتنای به ضعفا ، نبود صفا و مهربانی را مانع دیدار امام زمان(عج الله تعالی فرجه الشریف) دانست و تصریح کرد: حضرت از ما پنهان نیست ، اعمال و رفتار بد ماست که حضرت را محجوب ساخته است که امیدواریم خداوند تبارک و تعای عنایت بفرمایند و مااین موانع را برطرف کنیم .

ملک‌پور با تاکید بر صله رحم گفت: افراد آبرو دار و ضعیفی در اطراف و همسایگی ما قرار دارند که باید از احوال آن‌ها پرس‌و جو کنیم.

وی به راهپیمایی ۲۲بهمن اشاره کرد و گفت: به نوبیه خود از شما تقدیر و تشکر میکنم از شما مردم عزیز و سرافراز شهرستان سامان در خصوص این که در برنامه های دهه فجر به صورت پرشور شرکت کردید و خصوصا در ایام الله ۲۲ بهمن در هوای سرد حمایت و اطاعت خود را از نظام و انقلاب نشان دادید و در روز ۲۲بهمن با این کار دشمن را از نظام و انقلاب مایوس کردید و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زده شد.

امام جمعه سامان با تشکر از تلاش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر تشکر کرد و اظهار کرد: حضور در برنامه‌های این دهه و راهپیمایی 22 بهمن عمل به تکلیف شرعی است که شما آن را به خوبی انجام دادید.

ملک‌پور به دیدار پرسنل نیروی هوای با مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اشاره کرد و افزود: آقا ۲۲بهمن ماه و انتخابات را ۲ عید انقلاب اسلامی معرفی کردند و فرمودند انقلاب اسلامی به منزل مقصود خود نرسیده و آن آرمان ها به ور کامل محقق نشده و در برابر انقلابی که در میان راه هست دشمنان قرار دارد تلاش میکنند با ایجاد تغیر در ماهیت و هویت نظام اسلامی و جمهوری اسلامی کاریکنند که ملت از رسیدن به اهداف خود مایوس شوند و فرموندن امروز اصلیترین برنامه برای مقابله با نظام اسلامی جنگ نرم است و راه مقابله با این جنگ حفظ و حراست از تفکر انقلابی در عمل و رفتار و جهت گیری و ضوابط و قوانین است.

وی خاطرنشان کرد: مردم با حضور در انتخابات خود تعیین می‌کنند کدام یک از مسئولان بمانند و کدام بروند لذا حضور مردم مهم است حضور حداکثری و مشارکت عمومی مهم است این حضور و مشارکت عمومی به هر میزانی که اتفاق بیفتد در مجموع یک برگ امتیازی است برای ملت بزرگ ایران اسلامی اما برخی به اعتقادشان این است که لازمه ی شرکت حداکثری تنها و تنها رقابت فراگیر و آزادی به معنای فضای باز برای همهی سلایق و جناحها و گروههای سیاسی است بدون توجه به موارد دیگر که یکی از مهمترین آنها دعوت و هشدارهای نافذ مقام معظم رهبری(مدظله العال) است و این که مردم دارد با این حضور به ندای ولایت لبیک میگویند.

امام جمعه سامان با بیان اینکه حضور حداکثری فقط با رقابت های سیاسی حاصل میشود تصریح کرد: اگر حضور حداکثری فقط با رقابت حاصل میشود پس چرا نتیجه ی آن در سال 88 که 85درصد از واجدین شرایط در آن حضور داشتند آتش فتنه شد و دشمنان قسم خورده ی ملت ایران را به طمع بیندازد و هزینه های را بر نظام و انقلاب تحمیل کند.

ملک‌پور بیان کرد: این گونه نگاه و اندیشه یعنی تنها به قدرت فکر کردن و برای رسیدن به قدرت سیاسی هر گونه رقابتی را مجاز و مشروع دانستند بعضی ها انتظار دارند نظر آنها را همه قبول کنند و اکثریت مردم تابع آنها باشند و اگر این جور نشد میگن تقلب شده و اصل حماسه ی حضور مردم را زیر سوال میبرد .

وی اظهار کرد: در فتنه ی آمریکایی سال ۸۸ این اتفاق افتاد و اگر آن فتنه را مردم خاموش نمیکردن الان ما امنیت وعزت کنونی را نداشتیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: به لطف خدا ملت بزرگ ایران یک بار دیگر در راهپیمایی ۲۲بهمن عزمت خودش را که میوه اتحاد و ایمان و بصیرت است را به رخ جهانیان کشید و به فضل الهی در حماسه ی انتخابات ۷اسفند با حضور پرشور خود نمایندگانی انقلابی انتخاب خواهند کرد و ضربه ی کاری دیگری بر توطئه های دشمنان داخلی و خارجی وارد خواهد کرد.

امام جمعه سامان تصریح کرد: پیام روشن ۲۲ بهمن امسال این است که رقیبان واقعی در انتخابات پیش روی ۲گروه اند یکی انقلابیون واقعی و دیگری جبهه مقابل آن است خط کشی های سیاسی و جناحی رنگ خود را از دست داده لذا انقلاب و آرمان های انقلاب ملاک سنجش انقلابی و غیر انقلابی بودن است مواضع انقلابی آنها در گذشته ملاک است آنها که دلشان دنبال حرف های آمریکا و دیگر بیگانگان است این ها از نظر مقام معظم رهبری(مدظله العال) غیر قابل اعتماد هستند و انشاالله مردم ایران در این فرصت باقی مانده فکر کنند تحلیل کنند اطلاع بگیرند تا به وظیفه شرعی و ملی خود عمل کنند.

ملک‌پور با اشاره به ولادت حضرت زینب (سلام الله علیها) گفت: زن امروز که مشتاق است الگویی داشته باشد تا در عین حضور در عرصه های مختلف اجتماعی و سیاسی پاکدامنی او آلوده نشود باید از حضرت زینب(سلام الله علیها) پیروی کند.

وی اظهار کرد: وقتی زندگی سرتاسر افتخار و حماسه زینب کبری(سلام الله علیها) رابررسی می کنیم می بینیم مهر باطلی زده بر آ نادانی که زن مسلمان را بسته در چادر و اسیر در کنج خانه می داند .حضرت زینب(سلام الله علیها) زنی است که پرچم ادامه نهضت اسلامی را به دوش کشید و بدو ترس و تزلزلی روبروی دشمن استاد و پیام رسان انقلاب سیدالشهدا(علیه السلام) بود.

ارسال نظرات