"حضور پرشور ملت ایران اسلامی در انتخابات دشمنان را مأیوس می‌کند"

ملت ایران لحظه‌ای از آرمان‌های امام خمینی (ره)عقب‌نشینی نکرده است

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: ملت ایران اسلامی با راهپیمایی بسیار عظیم و باشکوه روز ۲۲ بهمن بار دیگر به دشمنان نظام اسلامی نشان دادند که ملت ایران با شهدا، امام و رهبری عهدی ناگسستنی دارد.
کد خبر: ۸۶۳۶۲۳۶
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، ایت‌الله دری‌نجف‌آبادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان اراک ضمن دعوت نمازگزاران به تقوی الهی اظهار داشت: در آیات قران کریم خداوند متعال از قومی سخن می‌گوید که تمام وجود خود را وقف خداوند متعال کرده و خداوند نیز این قوم را دوست می‌دارد.

وی افزود: مصداق این قوم که حُب خدا را در دل دارند و خداوند متعال نیز انان را دوست می‌دارد یکی در صدر اسلام و وجود مبارک حضرت امیرالمومنین(ع) و دیگری در آخر زمان یاران حضرت والیعصر(عج) است که در این فاصله انسان‌هایی حضور داردند که تمام وجودشان را بر کف دست گذاشته و برای حفظ اسلام و قرآن تلاش می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: ملت ایران در دوران انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس در راه حفظ اسلام تلاش کردند و امروز هم راه شهادت باز بوده و کسانی که در راه خدا جهاد می‌کنند به پاداش بزرگی دست پیدا می‌کنند.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با اشاره به جایگاه شهدا گفت: همواره هستند کسانی که در راه خدا جهاد می‌کنند و ملت ایران امروز به برکت خون شهیدان اقتداری در دنیا دارد، شهیدانی که در انقلاب و دوران دفاع مقدس و هم اکنون در دفاع از حرم اهل بیت(ع) تلاش می‌کنند، نیروی انتظامی که در مبارزه با موادمخدر 4 هزار شهید را تقدیم نظام اسلامی کرد همچنین مفتخر هستیم که در کارنامه انقلاب اسلامی 17 هزار شهید ترور داریم.

وی افزود: شهدای مدافع حرم عاشقانه برای دفاع از حریم اسلام و اهل بیت(ع) شتافتند خاک پای این شهیدان را بیستی طوطیای چشم کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: روز گذشته مردم حضور معنادار، حماسی و باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن داشته است که جا دارد صمیمانه از این حضور آگاهانه تقدیر و تشکر کنم، مردم ایران با حضور بی‌نظیر خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر برای کشور عزت و آبرو خریده و ثابت کردند هیچ قدرتی نمی‌‌تواند در اراده این ملت خللی ایجاد کند.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با اشاره به حضور جوانان در راهپیمایی روز گذشته گفت: هر سال مردم در راهپیمایی 22 بهمن حضوری باشکوه‌تر نسبت به سال گذشته دارند و این نشان از عمق انقلاب اسلامی دارد، حضور نسل چهارم انقلاب اسلامی حتی حضرت امام راحل را ندیده خریدار شدند چراکه انقلاب اسلامی و ارمان‌ها و ارزش‌های اسلامی ان را درک کردند.

وی افزود: ملت ایران در راهپیمایی روز گذشته نشان دادند که همچنان بر عهد و پیمان خود با حضرت امام راحل و شهدا ایستاده‌اند و با خدای خود معامله می‌کنند، مردم ایران با شهدا، امام و رهبری عهدی ناگسستنی دارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: آفرین بر مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی که نشان دادند همچنان در صحنه حاضرند و اجازه نمی‌دهند توطئه‌گران آمریکایی، آل‌سعودی و داعشی در اراده ملت خلل ایجاد کنند، ملت ایران و بصیرت آنان بزرگ‌ترین سرمایه اجتماعی، انقلابی و ملی است.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی ادامه داد: این سرمایه،‌ سرمایه عزت، شرافت، استقلال و سربلندی کشور است که در طول تاریخ ایران چنین سرمایه‌ای وجود نداشته و بار دیگر در 7 اسفندماه با حضور باشکوه و گسترده خود بر پای صندوق‌های رای نشان می‌دهند که بر ارمان‌های انقلاب اسلامی و ولایتمداری خود استوار هستند.

وی افزود: با مشارکت وسیع و 40 میلیونی خود بار دیگر برگ زرینی بر تاریخ این کشور می‌افزایند مهمترین اصل حضور گسترده و مشارکت وسیع مردم و سپس انتخاب فردی اصلح است که باید مدنظر قرار گیرد.

با عزم و اراده‌ای راسخ در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تلاش کنیم

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: پس از برگزاری انتخابات وظیفه مجلس و دولتمردان این است که قدر ملت را دانسته و جواب بصیرت و حضور مردم را با خدمتی صادقانه بدهند به ویژه در حل مسائل فرهنگی و اقتصادی که در حل مشکلات اقتصادی کشور همه باید با عزم و اراده‌ای راسخ در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تلاش کرده و مشکلات اقتصادی کشور را حل و فصل کنند.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با اشاره به واحدهای صنعتی مستقر در استان مرکزی گفت: در حال حاضر واحدهای صنعتی استان با مشکلات بسیاری مواجه بوده و برخی با ظرفیتی پایین‌تر از ظرفیت اسمی در حال فعالیت هستند که می‌طلبد با کار تحقیقاتی و پژوهشی مشکلات احصاء و نسبت به رفع آنها اقدام شود.

وی افزود: عدم اتکاء به صادرات نفتی نیز می‌تواند گره‌گشای مشکلات اقتصادی باشد، امروز کشور ما نیازمند یک مدیریت قوی است که چاره کار نیز با اهمیت دادن به مساله اقتصاد مقاومتی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: روحانیت در این شرایط نقش بسیار مهمی برعهده داشته باید تبلیغ کنند که چگونه اقتصاد کشور را از خانه‌ها و محله‌ها و کارگاه‌های کوچک توسعه داد و اینکه فرهنگ‌سازی شود در مصرف کالاهای داخلی.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی بیان کرد: اگر بتوانیم سرمایه‌های کشور را با سرمایه‌های مولد مبدل کنیم و جوانان را از بیکاری نجات دهیم، می‌توانیم مسیر روشنی برای خود ترسیم کنیم که دیگر کسی نتواند ما را به این راحتی تحریم کند.

وی افزود: امروز ایران در اوج قدرت خود است و اجازه نداد که دشمنان سوریه را از محور مقاومت بگیرند در چند سال اخیر چندین میلیون نفر در سوریه شهید شده و یا آواره شده‌اند، بیش از 255 میلیارد دلار به این کشور خسارت وارد شده که همه این مشکلات نتیجه دخالت‌های بی‌شرمانه آل‌سعود و استکبار است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: آمریکا، آل‌سعود، داعش چه می‌خواهید در عراق، سوریه، یمن و لبنان به جز تامین منافع رژیم غاصب صهیونیسم، استکبار تنها مدعیان دروغین حقوق بشر هستند و به نام حقوق بشر دست به چنین جنایاتی عظیم می‌زنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات