استاندار کردستان با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی در حاکمیت بلوک شرق و غرب بر جهان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی خون تازه ای در رگ های دین باوران جهان تزریق کرد.
کد خبر: ۸۶۳۶۱۴۹
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، عبدالمحمد زاهدی ظهر امروز در اجتماع پرشور مردم قروه در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن گفت: در برابر عظمت و بزرگی حضور مردم این شهرستان و حضور ملت ایران باید سرتعظیم فرو آورد.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران در سال 57 در شرایطی به پیروزی رسید که همه دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغاتی دنیا قائل به حذف دین از صحنه زندگی بشر بودند.

استاندار کردستان افزود: در شرایطی که دنیای غرب مبتنی بر سرمایه‌داری و شرق بر کمونیسم بود و ندای بی‌دینی سر داده بودند، یک رهبر بزرگ دینی توانست شرایطی را حاکم کرده و خون تازه‌ای در رگ‌های دینداران جاری کند.

زاهدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شرایط کشورهای منطقه افزود: هم اکنون شرایطی خاص در منطقه و در جهان حاکم است و ما در حالی راهپیمایی گسترده 22 بهمن ماه را برگزار نموده ایم که خشونت گرایی و افراطی گری و جریان های تکفیری در کشورهای همسایه ایجاد شده است که در کنار استکبار و تروریست خون مسلمانان را می ریزند اما ما در سایه انقلاب اسلامی در آرامش و امنیت به سر می بریم.

وی تصریح کرد: ما امروز به عزت و اقتداری در صحنه بین المللی رسیده ایم که همانند ان هیچوقت وجود نداشته است و این حاصل شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی مردم در سال های پیروزی انقلاب می باشد.

زاهدی به شعار اصلی مردم در طول دوران مبازرات ستمشاهی اشاره کرد و گفت: «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» شعار اصلی ملتی بود که به دو دلیل عمده آن را برای تحول و انقلاب خود برگزیده بودند.

وی وابستگی به قدرت‌های جهانی و نوکری آمریکا از سوی سردمداران ستمشاهی را عامل تاکید ملت ایران بر شعار استقلال و رنج ناشی از استبداد حاکم بر کشور را عامل تاکید بر شعار آزادی دانست که این شعارها در سایه جمهوری اسلامی محقق شد.

استاندار کردستان افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی نظامی در ایران استقرار یافت که تضمین کننده استقلال و آزادی شد که برای دستیابی به این هدف ملت ایران هزینه‌های بزرگی پرداخت کردند.

استاندار کردستان با بیان اینکه مردم هیچگاه از انقلاب اسلامی جدا نخواهند شد به لزوم حضور گسترده در انتخابات هفتم اسفند ماه اشاره کرد وافزود: همانطور که شما مردم امروز حماسه آفریدید در 2 هفته دیگر نیز حماسه ای دیگر خواهیم داشت.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین اهداف امام خمینی (ره) حاکمیت مردم بر سرنوشت خودشان بوده است و این حاکمیت از طریق انتخابات تحقق یافته است.

زاهدی گفت: در طول 37 سال گذشته حضور پرشور مردم در انتخابات همواره وجود داشته است و قطعا در هفتم اسفند ماه نیز حضور گسترده مردم را شاهد خواهیم بود.

استاندار کردستان تصریح کرد: باید با حضوری گسترده در انتخابات مجلسی را تشکیل بدهیم که در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی با همدلی و همزبانی حرکت کند.

ارسال نظرات