مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان خوزستان:

هرکس برای خود و خانواده اش رانت قائل شود از دایره اسلام خارج است/ اگر فتنه ۸۸ درک نشود فتنه ها ادامه می یابد

بهمن شهریاری گفت: آقای هاشمی مصادره به مطلوب می کند و هرگاه انقلاب بر اساس سلیقه اش پیش نرفت دموکراتیک و اسلامی نیست اما اگر بر اساس سلیقه اش پیش رفت ته اسلام است .
کد خبر: ۸۶۳۶۱۳۶
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۵
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی ؛ بهمن شهریاری در خصوص اظهارات اخیر هاشمی رفسنجانی در گفتگو با خبرنگار باغملک نیوز گفت : آقای هاشمی علی رغم اینکه در سال ۸۸ از فتنه ها و فتنه گری برائت نجسته و از حامیان فتنه بود و مورد لطف و عفو رهبری قرار گرفت ولی عفو اسلامی را اجر نمی گذارد.

وی بیان کرد: آقای رفسنجانی چون بعضی جریانی هایی که دنبال آنهاست به نتیجه نمی رسد هجوم می آورد.

مسئول بسیج دانشجویی خوزستان با اشاره به اینکه آقای هاشمی خاطراتی خوبی می گوید اما باید خاطرات خودش هم یادش بیاید افزود: سال ۶۸ تایید صلاحیت می شود جمع ۶۹ نفره رد می شوند وایشان اعتراض نمی کند ولی هجمه هایش به جاهای که خودش و آدم هایش رد می شود زیاد است و هر وقت تایید صلاحیت شد شورای نگهبان خوب است.

وی عنوان کرد : آقای هاشمی مصادره به مطلوب می کند و هرگاه انقلاب بر اساس سلیقه اش پیش نرفت دموکراتیک و اسلامی نیست اما اگر بر اساس سلیقه اش پیش رفت ته اسلام است .

شهریاری با اشاره به اینکه هاشمی رفسنجانی از این نوع رفتارها زیاد داشت افزود: رفتار رفسنجانی امروزی نیست از این رفتارها زیادبود و در نامه ای به امام راحل ، به امام خمینی (ره) خطاب آسایش طلبی و راحت طلبی می زند و در کنار آن نامه او به رهبری ست که می گوید من و شما و بچه های من و شما از انقلاب ماندیم یعنی بچه خود را تراز انقلاب قرار می دهد، بچه هایی که به آمریکا می روند و باید گفت بخاطر انقلاب بچه هایت را تربیت کن.

وی با بیان اینکه همه ما مدیون امام (ره ) هستیم گفت: همانطور که خدا به اندازه فهم ،بصیرت و جایگاه خدا از بنده خود انتظار دارد، حضرت امام هم روی آدمهای موثرتر بیشتر انتظار دارد و کسانی که جایگاه بالاتر دارند بیشتر مدیون هستند ، آقای هاشمی مدیون خون امام و شهداست .

شهریاری در پاسخ به این سوال که مطالبات امام (ره) از مسئولین چه بود پاسخ داد: عده ای از جناح های مختلف بعد از انقلاب نزد امام رفتند و سهم خواهی کردند ولی چند نفربصیر هم رفتند و گفتند انقلاب از ما چه می خواهد، آدم هایی که این ها روزها جاهای مختلف حرف میزنند وصیت نامه سیاسی الهی امام (ره) را مرور کنند ، مطالبه امام (ره) از مسئولین حفظ انقلاب و صدور انقلاب و دستاوردهای آن و طنین افکن شدن نسیم رحمانی انقلاب در دنیا است.

وی با بیان اینکه امام (ره) خود را طلبکار نمی دانست گفت : بلکه بعنوان یک وظیفه الهی می دانست که در وصیت نامه خود گفت با این هدف آمدم و با روحی آسوده می روم .
مسئول بسیج دانشجویی خوزستان تصریح کرد : رانت با اسلامیت نظام مخالف است ، هرکس برای خود و خانواده و افرادش رانت قائل شود او از دایره اسلام و انقلاب اسلامی خارج است و اینها سنگ هایی ست که جلوی حرکت افق انقلاب اسلامی قرار می گیرد لذا ملت رانت اقتصادی ، سیاسی را برنمی تابد .

وی عنوان کرد : فتنه ها اگر فهم شوند فتنه بعد بوجود نمی آید و اگر بازرگان و بنی صدر فهم می شدند تکنوکرات نمی آمدند واگر تکنوکرات فهم می شد، اصلاح طلبان تجدید نظر طلب نمی آمدند و اگر اینها فهم شدند فتنه های ۷۸ ، ۸۲ و ۸۸ اتفاق نمی افتاد و اگر فتنه ۸۸ فهم نشود فتنه های ادامه دارد و تا انقلاب هست فتنه هم هست ، لذا بعید نیست این حرفهایی که می زنند رمز عبور فتنه دیگر باشد .
شهریاری با اشاره به خرید ایرباس ها بیان کرد : حتی اگر تجریم ها برداشته شود و ایرباس بدهند لطف نیست این حق مردم است، حقی که به زور گرفته شد و اینها دستاورد شاقی نیست که با هویت انقلاب اسلامی مقایسه کنیم .
وی ادامه داد: مبانی و هویت انقلاب قابل معامله با هیچ چیز نیست و رفع تحریم ها لطف نیست بلکه حقوق مردم است و برجام نباید عامل نفوذ و در نتیجه منجر به تغیر رفتار و ساختار انقلاب اسلامی شود .
مسئول بسیج دانشجویی خوزستان خاطرنشان کرد : انقلاب اسلامی و خون شهدا بالاتر از هزاران ایرباس نو است و هواپیمایی که می خواهند بدهند در خط ایران و کشورهای که با ما دشمنی دارند و جاسوس جابجا کنند پس باید مراقب بود با ایرباس ها جاسوس ها جابجا نشوند.

وی عنوان کرد : من قبول ندارم پولهای بلوکه شده آزاد شدند چون آمار پایینی اعلام کردند ، این پول را در رفت و آمد ها آقایان و برای دانشجویانی که برای تفکر حزبی بورسیه می کنند خرج کردند .
شهریاری در پایان بیان کرد : یکی از دلایل اینکه در اقتصاد اتفاقی نمی افتد این است که پولی وجود نداردو اگر هم باشد در فضای حزبی خرج می شود اما حق و عدالت این است این پول با توجه به شعار دولت به سفره مردم بیاید ، محرومیت زیاد است دولت باید شرمنده مردم محروم باشد و زمانی شعار به درد می خورد که سنگی روی سنگی برای محروم گذاشته شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات