نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری گفت :راهپیمایی باشکوه 22 بهمن افتخار آفرین بوده و مقدمه یک حماسه دیگر بنام حماسه هفتم اسفند است
کد خبر: ۸۶۳۶۱۱۴
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۸
آیت الله احمد بهشتی در جمع راهپیمایان 22 یاسوج اظهار داشت: 22 بهمن روز افتخار و عزت ملت مومن و دین باور ایران اسلامی قبوده و باید پای این پرچم محکم و قهرمانانه ایستادگی کنیم.

وی با اشاره به اینکه هشت سال در برابر دنیا و استکبار جهانی مقاومت و ایستادگی کردیم، ابراز کرد: اکنون با گذشت 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی به برکت نظام و ولایت فقیه همچنان در برابر دشمنان ایستاده‌ایم و روز به روز بر اقتدار و افتخارات این مرزو بوم افزده می‌شود.

بهشتی با تاکید بر اینکه امروز ملت انقلابی ایران زیر پرچم ولایت فقیه عهد و پیمان و بعیت خود را با آرمان‌های نظام و امام تجدید کردند، عنوان کرد: مردم ولایتمدار و شهید پرور کهگیلویه و بویراحمد بار دیگر با حضور پرشور و باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن ایستادگی و مقاومت خود را نشان دادند.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه با درایت و بصیرت دوران جنگ تحمیلی را گذراندیم و تحریم‌ها را شکست دادیم، افزود: امروز شاهد حضور با شکوه ملت ایران در برابر ظلم استکبار جهانی بویژه کشورهای آمریکا و اسرائیل و آل ننگین سعود هستیم.

بهشتی با بیان اینکه راهپیمایی باشکوه 22 بهمن افتخار آفرین بوده و مقدمه یک حماسه دیگر بنام حماسه هفتم اسفند است، خاطرنشان کرد: روز انتخابات روز حضور مردم شریف ایران پای صندوق های رای بوده  و رای شما به هر نماینده‌ای رای به جمهوری اسلامی و ولایت فقیه است.

وی بیان کرد: هر رای به صندوق تیری به قلب آمریکا، اسرائیل و آل سعود بوده و رای به شهدا، ارتش سپاه و بسیج و فرماندهی کل قوا است.

بهشتی با اشاره به اینکه عزم مردم ولایت مدار ایران اسلامی برای فاع از جمهوری اسلامی ولایت فقیه ستودنی و راسخ است، گفت: انشالله مسئولان نظام در هر مسئولیتی هستند دین خود را به مردم و شهدا ادا کنند.

به گزارش تسنیم در پایان این راهپیمایی قطعنامه 13 ماده‌ای قرائت و شرکت کنندگان با سر دادن فریاد الله اکبر خامنه‌ای رهبر مفاد آن را تایید کردند.

ارسال نظرات