مردم تنگستان با حضورشان در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر با سر داد شعار های مرگ بر امریکا و اسراییل در سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب با امام و آرمانهای مقدس تجدید عهد و پیمان کردند.
کد خبر: ۸۶۳۶۰۱۲
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان؛ امروز پنج شنبه 22بهمن ماه سال 94 در تاریخ حضور انقلابی مردم انقلاب دوست تنگستان ثبت شد تا با شکوه حضور و خلق حماسه دیگر به جهانیان این پیام و فقط این پیام را داشته باشند که ما انقلابی هستیم و انقلابی خواهیم ماند.

امروز از پیر و جوان ؛ کودک و خردسال تا نوجوان؛ از مردان دلیر تا شیر زنان تنگستانی همه و همه یک صدا ندای انقلابی اشان بلند بود و مشت های گره کرده اشان چون پتک آهنین بر سر دشمنان انقلاب کوبیده شد.

امروز تخم یاس و نو امیدی که در 22 بهمن 57 در دلهای دشمنان کاشته شده بود بارور و بارور تر شد وجهان رشد درخت تنومند انقلاب را در گذر زمان با حضور پر بصیرت مردم در صحنه های انقلاب را می بیند.

امروز مردم تنگستان با امام و انقلاب میثاق دوباره بستند و وفاداریشان را با قدم های استوراشان به دشمنان ثابت کردند.

مسیر راهپیمایی در شهر اهرم از میدان امام خمینی (ره) به سمت ورزشگاه شهدای این شهر بود که شرکت کنندگان با سر دادن شعارهایی همچون پیام امت حزب‌الله مرگ بر آمریکا؛ نصر و من الله و فتح القریب مرگ بر آمریکای مردم‌فریب و پاسخ هر گزینه روی میز، مرگ بر آمریکای اسلام‌ستیز، پیام رهبر ما مرگ بر آمریکا این منطق قرآن است مرگ بر آمریکا، فریاد روح‌الله است مرگ بر آمریکا، وصیت امام است مرگ بر آمریکا انزجار خود از شیطان بزرگ را نشان دادند.

به گزارش تنگستان نما،




ارسال نظرات