امام جمعه سنگر گفت: دشمنان این ملت بدانند تا زمانی که یک ایرانی زنده است هرگز ولایت فقیه تنها نخواهد ماند و مردم دنیا بدانند که مردم ایران برای اسلام ناب قیام کرده اند.
کد خبر: ۸۶۳۶۰۰۰
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سنگر؛ جت الاسلام والمسلمین تجدد امام جمعه بخش سنگر در راهپیمایی یوم الله 22بهمن در سنگر ضمن گرامیداشت 22بهمن اظهار کرد:انقلابی که در 37سال توانست امید مستضعفان را زنده کند انقلابی است که وحشت منطقه را از بین برده است.

وی تصریح کرد: مستکبرین عالم خوف و ترس را قبل از انقلاب ایجاد کرده بودند و جهان را بر همین مبنا مدیریت می کردند، اما ملت ایران به رهبری امام (ره) انقلاب را برگزیدند و این اتحاد موجب شد تا دشمنان  نتوانند غلطی انجام دهند.

امام جمعه بخش سنگر با بیان اینکه این انقلاب ثمره ولایت فقیه است افزود: این انقلاب به دلیل ایثارگری هاست که زنده مانده است.

حجت الاسلام تجدد تاکید کرد: دشمنان این ملت بدانند تا زمانی که یک ایرانی زنده است هرگز ولایت فقیه تنها نخواهد ماند و مردم دنیا بدانند که مردم ایران برای اسلام ناب قیام کرده اند.

به گزارش بسیج؛ مردم بیدار و همیشه در صحنه سنگر، امت خداجوی این شهر، نیروهای وفادار به انقلاب، علمای گرانقدر، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان سرافراز، بسیجیان، دانشجویان، دانش‌آموزان و جوانان غیور با حضور پرشور و آگاهانه خود در حماسه ۲۲ بهمن برگ زرین دیگری را بر صحیفه تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت می‌رسانند.

مردم سنگر امروز از مقابل سپاه ناحیه سلمان به سمت مزار شهدا حرکت کردند و با حضور در راهپیمایی بزرگ 22بهمن پاسخ دندان شکنی به گزینه های غربی ها دادند.

 

 

ارسال نظرات